Sariyah, mijn bonte half-arabier ITP (best veel foto's)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

savath

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 06:51

Tweety,we zouden is moeten afspreken,kan ik je de opa van je paardje in het echt laten zien,de eigenaar is een zeer goede vriend van me.

tweety_be

Re: Sariyah, mijn bonte half-arabier ITP (best veel foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 18:38

@ TopVictory, erg leuk dat Toppie het naar zen zin heeft, dat is het belangrijkste hè! Zodra Sariyah zadelmak is en lekker op buitenrit kan, moeten we maar allemaal eens afspreken hè

Onhandig is ze nog altijd een beetje hoor hahaha! Maar het is echt een schatje! Ben blij dat ze er op vooruit gegaan is!

@ Savath, wat een schitterend idee! Je hebt mijn msn toch hè? Wanneer ben je het meest on line (mag even pb'en hoor). Ik ben namelijk niet zo vaak on line meer. Wil heel graag de opa van men paardje in het echt zien! Is altijd leuk om de afstamming van men paardje in real life te bewonderen Zou ook de moeder graag nog eens zien, moet ik maar eens met Bergje afspreken ook

Tja waar bokt al niet goed voor is

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:40

Leuke kruising!!

Mooie aftekeningen heeft ze, en dat blauwe oog staat ook goed

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:53

Ik vind de foto's anders best mooi genomen hoor
Sommige juist wel op het GOEDE moment vind Ik

tweety_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 19:03

Bedankt weer voor de reacties

Tja, ik zou wat meer moeten oefenen met foto's trekken, dan worden ze nog mooier hè Oefening baart kunst zeggen ze toch hè, ga lekker verder oefenen Kan natuurlijk ook altijd aan men camera liggen, kan namelijk moeilijk foto's maken van Sariyah als ze loopt, ze zijn altijd zo 'bewogen' *zucht*

PatriesjeMR2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:08

tweety_be schreef:
Bedankt weer voor de reacties

Tja, ik zou wat meer moeten oefenen met foto's trekken, dan worden ze nog mooier hè Oefening baart kunst zeggen ze toch hè, ga lekker verder oefenen Kan natuurlijk ook altijd aan men camera liggen, kan namelijk moeilijk foto's maken van Sariyah als ze loopt, ze zijn altijd zo 'bewogen' *zucht*

Hihihi...dat heb ik ook

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:26

Met Lady gaat 't heel goed!

Ik wil Lady d'r vader ook wel eens zien! Ook ik heb hem nog niet mogen bewonderen helaas. Vervoer is aanwezig, dus dat zou geen probleem moeten zijn. We willen binnenkort ook weer eens bij Nikie op bezoek gaan.

Ik moet wel lachen om het stukje dat Sariyah niet altijd bereid is om te showen, Lady is als ze de kans krijgt liever lui dan moe
Tenzij je een duif in de bak plaatst, dan wil ze héél graag laten zien hoe mooi ze kan lopen

tweety_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 21:49

Ben blij te horen dat alles goed gaat met Lady, zo veel te beter!

En wil heel graag de vader van Lady en dus de grootvader van Sariyah eens zien! Mss kunnen we samen eens afspreken met Savath?

Hahaha, Sariyah is idd ook liever lui dan moe! Maar zet de Friese jaarling hengst van de buren in de wei naast de bak en dan gaat ze lopen showen... Volgens mij hangt er liefde in de lucht haha

Verder gaat het met Sariyah super! Ze wordt stilaan zadelmak gemaakt, vrijdag kreeg ze voor de eerste keer zadel op (ging super alleen aansingelen is der ding niet, maar ja dat wist ik al dmv de longeersingel) en zondag heb ik er heel eventjes over gehangen, ging ook fantastisch, al stapte ze wat lomp rond haha! Hopelijk blijft het zo goed gaan en dan zal het niet lang duren voor foto's van Sariyah aan het werk onder het zadel Al doen we het natuurlijk erg rustig aan! Er is geen haast bij

Allegandra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 07:20

hey carmen! leuke fotos van sariyah! Haha binnenkort zit jij der op!! Weet ik zeker...kijk maar naar zondag haha... wanneer komen die fotos er op??Volgende x fotos maken ook als je er over heen ligt e zoals zondag haha

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 21:25

Dat is apart om te horen! Aansingelen is ook Lady d'r ding niet Dat vindt ze gewoon niet plezierig. Als ze het verder net zo braaf gaat doen als d'r moeder (en vader), dan komt het allemaal prima in orde!

Hoe krijg ik Lady aan 't showen: plaats een witte wallaby in de wei, loop erlangs met een niets vermoedende Lady, zodra ze de wallaby ziet springen is succes gegarandeerd.

Ik wil idd wel een keer afspreken om samen te gaan, lijkt me erg leuk! Dan moeten we alleen even kijken wanneer het zou kunnen, wellicht kan ik het combineren met een bezoekje aan Al shama.

Ik heb overigens zelfs nog geen enkele foto gezien van Lady d'r vader....