Tinker Anouk met gesneden manen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 22:36

DunDijk schreef:
Jeetje wat heb jij een leuke tinker!
En over de manen: Zolang jij het maar leuk vind is het goed!
Ik heb een kwpn hengst met lange manen! En daar krijg ik weer vaak commentaar op dat ik de manen moet kortwieken

Dank je .

Ik vind het zelf niet zo heel erg geweldig, van mij mogen ze liever ook mooi lang zijn, maar dan ook wel dik én lang....

En waarom zou een kwpner geen lange manen mogen hebben, ik vind het juist mooier staan dan de standaard lengte die de meeste hebben (handbreedte).

Angeliekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 22:39

Citaat:
Ja idd Dat heb ik dus ook altijd, vooral bij de oren, dan staat ze altijd zo te schudden

Ik had meer het probleem dat het hooi op de grond belangrijker was , en ze dus alleen maar met haar hoofd naar beneden ging. Eten gaat bij haar echt voor alles

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 01:49

oh, wat zonde! ik vind dun (niet te) en lang juist zo mooi! de foto waarop je erop zit in de rijbak vind ik de mooiste! ik heb afgelopen zomer de manen van mijn shet door omstandigheden gekapt, maar oh wat erg! ze zijn nu nog maar zo'n 20 cm lang, ik vind het zoooo zonde! alleen bij Fjorden vind ik het mooi, als het netjes geknipt is dan...

Nathalie1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 07:53

Nou Liekje, ziet er niet slecht uit hoor!!

Goldie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 08:36

Angeliekje schreef:
Citaat:
Ja idd Dat heb ik dus ook altijd, vooral bij de oren, dan staat ze altijd zo te schudden

Ik had meer het probleem dat het hooi op de grond belangrijker was , en ze dus alleen maar met haar hoofd naar beneden ging. Eten gaat bij haar echt voor alles

Daarom zorg ik ook altijd dat er geen hooi in de stal ligt, en zet ik der vast aan de deur
Ik heb ook een foto van voor het kortwieken, maar die doet het om de een of andere duistere reden ineens niet meer
Dit was Cheeka na het kortwieken:
Afbeelding

Rianne_kiara

Re: Tinker Anouk met gesneden manen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:42

Ja, een Tinker word door mensen vaak mooier gevonden met lange manen...
Maar een Tinker is pas echt op zijn mooist, als hij/zij een mooie bos met volle en lange manen heeft !

Dit is ook wat Angelique graag wil ! En daarom heeft ze de manen onder handen genomen ! En nu is het groeien weer begonnen, en krijgt Anouk zeker een dikkere bos, en zullen ze straks ook weer langer zijn !