Mooi paard ook.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

echt leuk beestje ! Fysiomeid schreef:Hè, ik kan weer géén commentaar geven![]()
Sannah, de foto's zijn wederom weer BLOEDMOOI, net als het paard, echt prachtig!!! Aan deze ga je nog een hoop plezier beleven (lees VSN en Pavo-cup wellicht?!), tis echt een superbeest. Hebben jullie toevallig nog een standfoto van hem van de zijkant, ben wel benieuwd naar zijn verdere bouw?!

jaggie schreef:Prachtig paard! Hij heeft een heel betrouwbare uitstraling (tenminste zo vind ik hem uit de ogen kijken) Jawel leuk koppie zit erop.
En hoe was het gegaan op de keuring?
Mooie foto's btw! Sannah je mag ook wel een foto's van mijn hengst en ruin komen maken hoorecht mooi!
... aan de andere kant heb ik gewoon een supermooie en lieve hengst thuis die ik straks lekker ga rijden

Word nu ondertussen een saai ding om te zeggen. Die foto's zijn erg mooi! Halster staat hem goed
Sannah schreef:
Wow
unamie schreef:wat een mooie foto's
het blijft een lekker ding
dat vond ik trouwens als veulen al![]()
Sannah mag hier ook wel een weekendje komen logeren
Kajanus schreef:unamie schreef:wat een mooie foto's
het blijft een lekker ding
dat vond ik trouwens als veulen al![]()
Sannah mag hier ook wel een weekendje komen logeren
Ze woont erg dicht bij jou in de buurt![]()
En ja hij is en blijft leuk he...
. Aparte kleur ook, als je hem hengst houdt (?) zal dat wel zo blijven, vossen kunnen zo'n aparte gloed krijgen en hij heeft dat ook
.