Mijn paardje ITP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NoomsJJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:42

hij is van Anoek en die zei dat we met z´n 2,5 al gingen hangen (iik) dus dan moet je bij Anoek zijn

amber_steph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 20:45

owjah.
ja ik zou egt nog w88, en zeker bij een arabier.

amber_steph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 20:46

en ook aangezien dat ze bij de 2,5/3 jaar gaan wisselen, en dan moet je echt geen bit indoen, want dan heeft hij er waarschijnlijk er een pijne ervaring mee gehad

NoomsJJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:48

nee we doen geen bit alleen oefenen met gewicht op zijn rug die bewegingen maakt want we zijn er wel voorzichtig mee omdat we niet willen dat hij zo word als Gemini (de lieve schijterd )

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 00:23

NoomsJJ schreef:
nee we doen geen bit alleen oefenen met gewicht op zijn rug die bewegingen maakt want we zijn er wel voorzichtig mee omdat we niet willen dat hij zo word als Gemini (de lieve schijterd )

gemini had met 2 ook al een bitje in hoor.hij is nu 4 en aan het wisselen.dan zouden ze nooit een bit in kennen tot ze ermee klaar zijn.

shadi gaat niet meer in de opfok.hij komt er net uit en dat was niks.shadi vond het ook niet leuk..
hou hem nu gewoon hier zodat hij ook in de hand komt. wordt hij alleen maar makkelijker van.
hij staat verder ook met allemaal andere paarden.en verder poets ik m en loop er welis mee. verder niet veel.

als hij 2.5 is gaan we is x hangen en miss zitten enzo en is zadeltje op. dat hij vast ken wenne...

nooms vergeet jij niet iets ?