Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sunset schreef:Wat onwijs LEUK om Gracy zo te zien... it's been a long time ago...
Ben blij dat jullie saampjes zo gelukkig zijn... Dat zal bokker Gracy ook goed doen, ben ik zeker van...
Mocht je tijd overhebben...misschien.... wie weet... wil je n's wat voor mij mixen...
![]()
Doe Monique de groetjes van Silvia... of Monique... Hierbij...Greeeeeeeeettttttttttzzzzzzzzzzzzzz....
![]()
(op een van de foto heeft ze een van mijn dekens op...)
doei doei...
Megantjuh schreef:sunset schreef:Wat onwijs LEUK om Gracy zo te zien... it's been a long time ago...
Ben blij dat jullie saampjes zo gelukkig zijn... Dat zal bokker Gracy ook goed doen, ben ik zeker van...
Mocht je tijd overhebben...misschien.... wie weet... wil je n's wat voor mij mixen...
![]()
Doe Monique de groetjes van Silvia... of Monique... Hierbij...Greeeeeeeeettttttttttzzzzzzzzzzzzzz....
![]()
doei doei...
Heee... Hallo!
Moon heeft wel eens wat gezegd over je jaa, dat ze die deken had gekregen ofzo iets! was jij niet fysio ofzo?
Tuurlijk wil ik wat voor je mixen, email/pb maar foto's ongeveer 20, een nummer en hoe je het ongeveer wilt hebben!
Iedereen bedankt!
sunset schreef:
![]()
doei doei...
maickell0ver schreef:echte liefde
Billie_Ilona schreef:vet leuk gedaan moet je daar windows xp voor hebben![]()