Tjitske voor het eerst ITP op bokt! :D *wandelen* [Fries]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poppetjes_

Re: Tjitske voor het eerst ITP op bokt! :D *wandelen* [Fries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 10:48

naugthytjhu schreef:
Tjitske is een leuke fries!
enne..mijn halfpony is ook gedekt oko eindmaart begin april..
en staat wel leuk die bandage's zou nog leuker geweest zijn als je ook die kleur halster had..

Dankje
Ow, wat leuk!! Laat je het weten als het veulen is geboren?
Ja, maar daar had ik geen geld voor haha
En mijn moeder zou het ook niet leuk vinden, als ik nog een halster ging kopen ze zegt nu al dat ik teveel paardenzooi heb ik vind van niet, maarja...

Poppetjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 20:38

halooo??

Viking

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:38

FriezuhlOver schreef:
dingetje schreef:
Mooie Fries hoor...
Je kunt idd goed zien dat ze drachtig is....
Dat wordt spannend in april....

Dankje! Ja, ze is door een tinker gedekt... Ben daarom heel benieuwd hoe het eruit gaat zien!

Pardon......James Bont is geen tinker hoor,laat de eigenaar het maar niet horen.
Als je dingen zegt moet je wel het goeie zeggen[op www.stalderonde.nl staat deze dekhengst ]

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 10:42

Viking:
Pardon......James Bont is geen tinker hoor,laat de eigenaar het maar niet horen.
Als je dingen zegt moet je wel het goeie zeggen[op www.stalderonde.nl staat deze dekhengst ]

FriezuhlOver:
Nou, dat heb ik allang verteld, dus bemoei je er niet mee, Inge had namelijk tegen mij gezegd TINKER, maar dat was een vergissinkje, en die heb ik allang rechtgezet, als je niks leuks te zeggen hebt zeg je niks! En dat ie op die site staat wist ik dus allang... maarja

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:47

Grote mond heb je zat, maar waar had je het rechtgezet dan? En Tjitske is toch zo vreslijk kreupel heb ik gehoord?
Het verhaal gaat dat als het veulen eraf is, dat ze haar dan laten afmaken omdat het nooit meer goed komt, klopt dat?

Poppetjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 11:01

Billy schreef:
Grote mond heb je zat, maar waar had je het rechtgezet dan? En Tjitske is toch zo vreslijk kreupel heb ik gehoord?
Het verhaal gaat dat als het veulen eraf is, dat ze haar dan laten afmaken omdat het nooit meer goed komt, klopt dat?

HET VERHAAL GAAT Dat mensen daar toch altijd weer intrappen Nee, het is dus niet waar En gelukkig maar! Tjitske is gewoon gezond, en er kan gewoon op gereden worden, ze loopt dus HELEMAAL niet kreupel meer, en dat kan Lisanne (li3sann3 @ bokt) bevestigen! Ik een grote mond? Zijn er nog wel meer he Gekke mensen lekker over Tjitske roddelen Nou. ik pik het gewoon niet! Ik heb het rechtgezet op een ander topic, maarre, wie ben jij eigenlijk? Sta jij zeker ook bij de ronde?

xxxxx

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 11:03

Ja, ik sta ook bij de Ronde, en ik schrok me dood dat ze rondvertelt dat Tjitske door een Tinker gedekt is. Staat ook in je profiel trouwens, dus je hebt niks rechtgezet.
Verder vroeg ik hte gewoon uit belangstelling, verder niet. Je hoeft niet alles meteen negatief opvatten.

Poppetjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 11:38

Billy schreef:
Ja, ik sta ook bij de Ronde, en ik schrok me dood dat ze rondvertelt dat Tjitske door een Tinker gedekt is. Staat ook in je profiel trouwens, dus je hebt niks rechtgezet.
Verder vroeg ik hte gewoon uit belangstelling, verder niet. Je hoeft niet alles meteen negatief opvatten.

Nee okee Nee hoor, dat staat niet in mn profiel :S Ik wil het ook niet gelijk negatief opvatten, maar ik kan niet zien of je het goed of slecht bedoelde Ik hoop dat hier weer rust over is? Maar ik word soms gewoon ff gek van al dat geroddel over Tjitske En het komt ZO VAAK bij de ronde vandaan, dus ik was ff sago... sorry dat ik dat op jou heb af gereageerd...

xxxxx

Viking

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 11:45

FriezuhlOver schreef:

FriezuhlOver:
Nou, dat heb ik allang verteld, dus bemoei je er niet mee, Inge had namelijk tegen mij gezegd TINKER, maar dat was een vergissinkje, en die heb ik allang rechtgezet, als je niks leuks te zeggen hebt zeg je niks! En dat ie op die site staat wist ik dus allang... maarja

Kijken of je de volgende keer als ik je tegen komt ook zo'n grote bek tegen me heb

Voorlopig maak je wel een stal zwart,zullen ze leuk vinden

Poppetjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 11:49

Ik maak geen stal zwart, ik vind het verder hardstikke leuk daar, ik ben er ook heel vaak geweest vroeger, want toen stond mijn nichtje daar met haar pony. (verder pm ik wel ff want anders gaan we nogal off-topic

Frankinero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 10:36

Leuke fotoos hoor, maar over smaak valt te twisten!
En over dat kreupel zijn enzo, ik heb het uit de mond van de VA gehoord! Nou ja zijn assistente!
Maar als jullie plezier hebben, who cares!

Poppetjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 19:12

Ienemienie schreef:
En over dat kreupel zijn enzo, ik heb het uit de mond van de VA gehoord! Nou ja zijn assistente!

Dankje
Ja, ik weet het, maar ze loopt (nu iig) niet meer kreupel.
Het zou best zo kunnen zijn dat ze weer wel kreupel gaat lopen als ze bereden word, maar dat zien we wel...

Plezier hebben we zeker!
xxxx

Frankinero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 17:12

FriezuhlOver schreef:
Ienemienie schreef:

Dankje
Ja, ik weet het, maar ze loopt (nu iig) niet meer kreupel.
Het zou best zo kunnen zijn dat ze weer wel kreupel gaat lopen als ze bereden word, maar dat zien we wel...

Plezier hebben we zeker!
xxxx

Dat kan wel dat jullie plezier hebben natuurlijk maar heb je er ook wel eens over nagedacht dat ze misschien wel constant pijn kan hebben.
Het is niet niks wat de VA heeft geconstateerd.
Wij hebben ook een merrie in moeten laten slapen.
Iig heel veel plezier met het veulen, ik wil er wel fotoos van zien als het geboren is.

Poppetjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 19:44

Nou, als ze pijn heeft zou ik het heus wel merken, en dan zou ik heus niet gaan rijden ofzo
Ik ben geen dierenmishandelaar.
Ja, je ziet ze vanzelf wel denk ik.

Frankinero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 14:56

Nee maar dat zeg ik ook niet hoor.
Maar pas er wel goed mee op dat is het enige.
En sommige paarden laten het ook niet zien of merken dat ze pijn hebben natuurlijk.

xxrobinxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:35

En een merrie of een hengst??

Poppetjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 10:04

@ xxrobinxx: Tjitske is een merrie