Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mooi beeesie

.
foto's is er helaas niet van gekomen, heb het wel weer gefilmd, nu met de goede camera, misschien kan ik vanaf de tv wat plaatjes schieten, anders morgen bij wat beter weer.
Tooske schreef:Leuk paardje! Is het in Moergestel trouwens?
rockey schreef:cacharel staat nog gewoon bij ons op stal en die blijft voorlopig ook nog wel...
Samsam schreef:rockey schreef:cacharel staat nog gewoon bij ons op stal en die blijft voorlopig ook nog wel...
vindt je het werk met het jonge spul leuker of heeft ze niet genoeg capaciteit voor het hoge werk?
het is echt een geweldige merrie, daar blijf ik bij, maar ik wilde weer eens wat anders, meer uitdaging, vandaar ook dit jonge paard, kan goed zijn als deze straks zadelmak is weer zo verkocht is en dat ik dan weer iets anders op stal wil hebben.
ik heb er nu gewoon een tweede paard bij.
wil hem in eht echt komen bewonderen
enne van wie komt hij af in moergestel
conny14 schreef:super gaaf dier maudje!! echt dat beengebruik.. heerlijkwil hem in eht echt komen bewonderen
die filmpjes zijn ook gemaakt tijdens de keuring haha maar je komt maar keertje kijken, misschien kan deze mee naar edward
daar hou ik je aan
enne je gaat dus toch door
en als je deze mee naar edward neemt krijg je zeker positieve reacties!! met cacheral ook maar deze vindt ik ook super gaaf!! maak je hem zelf zadelmak?? of laat je hem zadelmak maken 
conny14 schreef:haha ik wil hem zeker een keer komen bewonderendaar hou ik je aan
en als je deze mee naar edward neemt krijg je zeker positieve reacties!! met cacheral ook maar deze vindt ik ook super gaaf!! maak je hem zelf zadelmak?? of laat je hem zadelmak maken

Toppertje
rockey schreef:conny14 schreef:haha ik wil hem zeker een keer komen bewonderendaar hou ik je aan
ja je gaat nog steeds mee he
duurt nog wel even voordat ik deze mee kan nemen, anders wordt het toch gewoon vertrouwde cach
maar morgen ga ik hem voor het eerst longeren met hoofdstelletje in, en ik ga samen met corne voskens beginnen, die gaat maandag alleen 10 dagen naar florida en daarna begint het echte werk, maarja in 10 dagen kunnen we samen beetje wennen en longeren dus komt goed uit...
conny14 schreef:haha ik wil hem zeker een keer komen bewonderendaar hou ik je aan

rockey schreef:conny14 schreef:super gaaf dier maudje!! echt dat beengebruik.. heerlijkwil hem in eht echt komen bewonderen
hij is gekeurd in moergesteldie filmpjes zijn ook gemaakt tijdens de keuring haha maar je komt maar keertje kijken, misschien kan deze mee naar edward
![]()
maar hij moet eerst onder het zadel en wat knapper worden, en dan neem ik hem keertje mee naar ander terrein