Jonge hengsten in Den Bosch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:23

Erg gave foto's Antionette! Moet zeggen dat ik dus vanaf de foto ook geen fan ben van Velaquez Maar waarschijnlijk als er een andere ruiter opkomt heb je ook al wel een ander paard.
En misschien gaat ie ons in de toekomst wel verrassen

Gitta1977

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:12

youngster schreef:
Erg gave foto's Antionette! Moet zeggen dat ik dus vanaf de foto ook geen fan ben van Velaquez Maar waarschijnlijk als er een andere ruiter opkomt heb je ook al wel een ander paard.
En misschien gaat ie ons in de toekomst wel verrassen

Denk dat je het in dit geval niet op de ruiter kunt gooien hoor... Theo kan echt wel goed sturen en weet hoe ie de jonge hengsten voor moet stellen...

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:37

Ik heb ze idd niet in het eggie gezien Maargoed de hengst spreekt me ook niet aan om eerlijk te zijn
Krackbloed hebben we ook al genoeg, dus echt iets toevoegen weet ik ook niet of deze dat gaat doen.

sam_sur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:42

Woowww wat een mooie hengsten zeg vooral de eerste!!

Toedeledoki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:15

was je er dan zelf niet om betere fotos te maken?
Ik zat naast Antoinette en kan zeker geen betere foto's maken dan haar, daarom ook niet geprobeerd.
Ik ken deze hengst erg goed, is van mijn instructrice. Met het paard is niks mis. Geen extra beweging maar wel een super karakter. denk dat dit paard nog wat tijd nodig heeft om zich te ontwikkelen. Het paard kan zeker iets toevoegen in onze fokkerij.
Zoals eerder al ergens gezegd ben ik geen Krackfan.Bovendien zijn er zoveel hengsten van dat ze eigenlijk alleen de betere zouden moeten pakken.Hij kan wel een fijn karakter hebben, maar daarmee is het nog geen vaderdier.
Als je de tijd zou nemen om de andere fotos van Velasquez te bekijken in de andere Den Bosch topics, kun je zien dat deze foto net op een ongelukkig moment is genomen.
Ik hoef geen foto's te bekijken, gezien ik de hengst zelf heb zien lopen en dat zegt meer dan een mooie foto.Overigens viel United ook enorm tegen, terwijl daar supermooie foto's van zijn te zien op internet en de hengstenfolder.
Misschien kun je je eerst in het paard verdiepen voordat je conclusies gaat trekken. die opmerking is niet persoonlijk overigens.[/quote]
Ik voel me niet aangevallen hoor, ieder zijn smaak, maar een beetje objectief blijven kan geen kwaad, lijkt mij.

Toedeledoki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:16

Ojee, snappen jullie het nog?In het vorige bericht zaten stukjes gequote van Renate 12.

SplashIsLief

Re: Jonge hengsten in Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:49

Weer geweldige foto's en pracht paardjes

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:55

ik ga geheel met toedeledoki mee(waarom heb ik jou niet gezien?? )
Velazquez-> Stilstaand is ie leuk, maar ze moeten hem niet laten bewegen
Om eerlijk te zijn, vind ik het een beetje een aanfluiting(en nu ga ik veel mensen op m'n dak krijgen) Tuurlijk is een super karakter leuk en fijn. Tuurlijk is zijn afstamming erg leuk Maar om nou te zeggen van: DIE hoort in het rijtje van goedgekeurde dekhengsten thuis, tussen toppers zoals Johnson. mijn oordeel: Nee dat hoort hij niet.

De redenen voor mijn oordeel zijn dezelfde als toedeledoki.

Loveable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 22:21

Prachtig die hengsten!

Toedeledoki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 15:12

Hè Annemiekie.Gelukkig dat jij het ook met me eens bent, ben ik niet de enige..

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:47

Toedeledoki schreef:
Hè Annemiekie.Gelukkig dat jij het ook met me eens bent, ben ik niet de enige..

Er loopt hier op bokt een leuk topic over Velazquez Daar vinden ze mij niet zo lief
*misschien ook eens een kijkje gaan nemen?? *

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 20:57

nee idd waarom hengsten afkraken na 1x in de ring verschijnen,vind ik best zielig o een hengst dan al te beoordelen,wacht nog maar 1 jaar,dan heb je een heel ander oordeel

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:03

ik wacht niet 1 jaar, ik heb ze vrijdag met elkaar vergeleken en deze viel gewoon buiten de boot wat betreft kwaliteit in vergelijking met de anderen. Dus ja, ik vind dat ik daar best iets over mag zeggen.
Maar over een jaar zal ik ze nog eens precies hetzelfde vergelijken, dan zullen we eens even kijken