Maar waarschijnlijk als er een andere ruiter opkomt heb je ook al wel een ander paard.En misschien gaat ie ons in de toekomst wel verrassen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar waarschijnlijk als er een andere ruiter opkomt heb je ook al wel een ander paard.
youngster schreef:Erg gave foto's Antionette! Moet zeggen dat ik dus vanaf de foto ook geen fan ben van VelaquezMaar waarschijnlijk als er een andere ruiter opkomt heb je ook al wel een ander paard.
En misschien gaat ie ons in de toekomst wel verrassen
Theo kan echt wel goed sturen en weet hoe ie de jonge hengsten voor moet stellen...
Maargoed de hengst spreekt me ook niet aan om eerlijk te zijn 
vooral de eerste!!
)
Maar om nou te zeggen van: DIE hoort in het rijtje van goedgekeurde dekhengsten thuis, tussen toppers zoals Johnson. mijn oordeel: Nee dat hoort hij niet.
Toedeledoki schreef:Hè Annemiekie.Gelukkig dat jij het ook met me eens bent, ben ik niet de enige..
Daar vinden ze mij niet zo lief 
*
waarom hengsten afkraken na 1x in de ring verschijnen,vind ik best zielig o een hengst dan al te beoordelen,wacht nog maar 1 jaar,dan heb je een heel ander oordeel