De kleur, het hoofd, de bouw, super

Ik vind persoonlijk de trancemuziek niet zo mooi bij z'n kür, maargoed iedereen eigen mening.
Super dat je er geweest bent joh!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

). 
Stennisje schreef:Geweldige kür, past super bij Lingh.
Laten we het er maar op houden dat Edward z'n dag niet zo had.
Bij de jongere hengsten die ie reed moest ik gewoon even 2x kijken of ie het echt was, hij zat niet zoals ik gewend ben en leek ook wat ruw in de hulpen.
Misschien een zere rug ofzo of een griepje onder de leden, het is ook maar een mens (met toevallig hele leuke paarden tot zijn beschikking).
missmiekie schreef:Ik blijf het een gaaf paard vinden, jammer dat ie de hele kür de stang er zo flink aan had staan en dat het persé zo ''extra'' moest zijn, dat er daardoor spanning ontstond.
.
Anne_GTI schreef:Niet dus, volgens mijn bescheiden mening liep ie soms behoorlijk in 3 stukken. En werd daar het hardst voor geklaptIk ga maar gauw weer springen
![]()
Anne_GTI schreef:Simpeler voor mensen zoals mij want die dressuur snap ik geen bal meer van.

.
).
Zet ik er alvast een weddenschapje op: degene die wint krijgt een kratje bier van de verliezer 
CGJ12 schreef:Anne_GTI schreef:Simpeler voor mensen zoals mij want die dressuur snap ik geen bal meer van.
Sinds vrijdagavond en de cijfers / het commentaar bij de LMZ competitie ben ik de draad ook volledig kwijt........
Ik kreeg zowat een inzinking toen United allemaal 8-en kreeg........... zelfs op de gekste onderdelen......... draf........ ontspanning........ harmonie..........
Pechtold had het over vuile politiek spelletjesin Den Haag......... moet ie eens in Den Bosch komen kijken...........
Als United het voorbeeld moet zijn van hoe dressuur er uit moet zien, dan houd ik er vandaag nog mee op.
)... Anyway, wel een leuke avond!

Gitta1977 schreef:Volgens mij moet Trento B dat zijn en dat was al even bedroevend (tenzij ze hem overschrijven naar de afdeling tuigpaarden)... Anyway, wel een leuke avond!
buster4ever schreef:vind lingh een mooi paard om naar t kijken

)
Maar ik vind het niet storend. Wel handig eigenlijk, je kunt van een afstand al zien wie er op zit hehe
ik zou zeggen doe het maar eens na,op dat niveau blijven presteren met top paarden,zijn weinig mensen die t nadoen,maar commentaar dat ze hebben.......
liliputter schreef:preciesik zou zeggen doe het maar eens na,op dat niveau blijven presteren met top paarden,zijn weinig mensen die t nadoen,maar commentaar dat ze hebben.......