Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aafke_ schreef:Ik zou ook wel mee willen doen met de ''moeilijk trailerladen'' maar ja, ik krijg mijn paard niet in de trailer...
Aafke_ schreef:Ik zou ook wel mee willen doen met de ''moeilijk trailerladen'' maar ja, ik krijg mijn paard niet in de trailer...
Tha_Niekje schreef:Aafke_ schreef:Ik zou ook wel mee willen doen met de ''moeilijk trailerladen'' maar ja, ik krijg mijn paard niet in de trailer...
![]()
Dat is idd ook een dilema, de moeilijkst laadbare paarden zullen ze daar idd niet hebben, want die kunnen er niet heen vervoert
![]()
Trouwens over die prijs; het kost wel wat, maar is toch ook wel het een en ander te doen. Bovendien voor ons Noordelingen, komt er behalve de entree prijs niet nog eens een hele bult benzine geld overheen omdat je ook nog het halve (of hele) land door moet.
Voor mij is het €13,- en that's it. Ik kan op de fiets heen en eigenlijk zelfs wel lopen.
Daar tegenover ben ik vorig jaar naar Horse-event geweest, omdat ik een gratis kaartje had. Aan benzinekosten p.p. (we waren met z'n twee-en) alsnog 3 a 4x zoveel als deze entre voor P&P kwijt geweest. Dus ik ga zeker eens kijken wat ze voor leuks er hier van gaan maken.
Lise81 schreef:Wat leuk!! Gefeliciteerd! Dat wordt dan een spannende dag, hoe ga je naar de martini-hal toe dan?
Weet je ook door wie de clinic trailerladen wordt gegeven? (Of heb ik daar in de website overheen gelezen??)
WendyBZ schreef:Wat leuk! Ik heb even gemaild en als het meezit ben ik er ook met de vereniging (dravers.nlhopelijk met stand én demonstratie!
Tha_Niekje schreef:Zijn er meerdere maneges in Appingedam??
Ken zijn naam wel, zie hem wel eens springen op concours
Aafke_ schreef:Welke manege in Appingedam?
Durante schreef:Tha_Niekje schreef:Zijn er meerdere maneges in Appingedam??
Ken zijn naam wel, zie hem wel eens springen op concours
Volgensmij is er maar 1 manege in Appingedam...
Maar zo bekend ben ik daar ook niet..