Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar hij dacht zelf eerst ook niet dat het kon omdat er dan water in zijn oren en zo zou komen maar dat hij het toch echt gedaan heef

Lauss schreef:Vind t eerlijk gezegd een beetje vreemd dat er geen halstertouw om zijn nek zit
Paarden willen nog wel eens stijgeren in het water, en de meeste mensen vangen dit op door aan de teugels te gaan hangen (zeker omdat een nat paardenlijf écht heel glad is, zeker met korte broek). Verder ook een beetje gevaarlijk om er naast te hangen, dan is zitten veiliger (meer controle)
Maar goed
Ziet er wel heerlijk zomers uit
eigenlijk was het ook niet de bedoeling dat we zo ver gingen maar Zottel dacht daar anders over
en anders had ik hem altijd nog bij zijn teugels kunnen pakken want hij had zn hoofdstel nog om
Is echt een van de leukste dingen die ik ooit gedaan heb met Tim.
Kyno schreef:HAHAHAHA
Niet te geloven!
Daar heb ik ook gezwommen toen we op vakantie waren in Duitsland 3 jaar geleden. En raad eens, ik had ook Zottel. Mijn zusje had Lucky. [ook een haflinger]
was je ook op vakantie op dat park daar achter??
]
!Maaaike schreef:Volgens mij was ik daar ook afgelopen zomer!
Ik herken in ieder geval die man!
Ik heb niet gezwommen met de paarden toen (i.v.m. het slechte weer toen wat voorspeld werd), maar ik heb wel met mn zusje een buitenrit door de bossen enzo gemaakt!
Ik op Carlo (een Fjord) en mn zusje op Charlie volgens mij? Een bruine pony!
die was echt lief
jeetje wat kennen veel mensen dit park zeg!!! nog meer mensen?? ferienpark frankenau ofzo iets
Kyno schreef:Yup ik zat ook in't park daarachter. Huisje 61. [En nu niet zeggen dat jij daar ook zat anders wordt het wel heel eng.]
41 volgens mij hahah
toen zwom die dus!
wel leuke foto's hoor!
ze worden echt heel glad in het water