Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
karijn schreef:Joh, waarom zet je zelf al commentaar over die slof in je bericht?
Jammer dat de foto's vanuit de verkeerde positie zijn genomen. Veel zijn vanaf schuin voor of schuin achter genomen. Vraag je fotograaf om midden in de bak te staan zodat hij of zij je er helemaal vanaf de zijkant erop kan zetten. Deze foto's zijn moeilijk te beoordelen als dat al je bedoeling was (dacht het wel).
haha michel 
Stascha_kim schreef:hmm de slof zit niet verkeerd en ja ik rij zonder slof ja maar dit was meer uitstappen de gene ervoor had met slof gereden dusja
En voor het uitstappen het er af te halen heeft ook niet veel nut.
en ik rij niet met sporen om der vooruit te prikken maar me hulpen beter over te brengenwant zoals je op die foto`s ziet heb ik zitten drijven en drijven maar ze reageerd niet dus zie je op veel foto`s dat ik me hakken optrek omdat ik veel aan het oefen was haar opzij te drukken zodat ze meer naar mijn benen reageert
Ohwja even voor de mensen mijn paard heeft zweep angst dus ik rij zonder zweep

Ook mooie dekens!
Veel plezier veder!! Mootje schreef:zo hoort een slof te zitetn http://www.stareclipse.com/paarden/uitrus64.jpg

Elena schreef:Stascha_kim schreef:hmm de slof zit niet verkeerd en ja ik rij zonder slof ja maar dit was meer uitstappen de gene ervoor had met slof gereden dusja
En voor het uitstappen het er af te halen heeft ook niet veel nut.
en ik rij niet met sporen om der vooruit te prikken maar me hulpen beter over te brengenwant zoals je op die foto`s ziet heb ik zitten drijven en drijven maar ze reageerd niet dus zie je op veel foto`s dat ik me hakken optrek omdat ik veel aan het oefen was haar opzij te drukken zodat ze meer naar mijn benen reageert
Ohwja even voor de mensen mijn paard heeft zweep angst dus ik rij zonder zweep
Ja, maar ik heb gehoord dat je je paard niet zonder sporen kan rijden.
Dan moet je juist je sporen eraf halen en trainen!
En volgens mij is er genoeg commetaar geweest over dat de slof eraf moet en blabla.
maar waarom heb je dan met slof gereden..? kan dit andwoord niet in het toppic vinden..