Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en dat niet goed voor haar is ! en dan kan ik misschien ook meteen vragen of ik haar soms mag poetsen en met haar wandelen !
(maar dan moet ik even de moed bij elkaar halen ! ben namenlijk nogal beschaamd
)
Orsje schreef:Ik zou ook kijken of je het halster af kunt krijgen....
En misschien anoniem de Dieren Bescherming bellen....
Je zou ze hun de foto's kunnen sturen en het adres...
Weet even niet waar je woont... Maar anders kwam ik zeker weten met me vriendin langs...
We hebben namelijk een clubje: Respect 2 Animals...
Arm paardje...
Maar ik snap dat het niet makkelijk is...

ebony_lover schreef:bedankt![]()
ik zal eens met een vriendin langsgaan met een oud halster en zeggen dat ze het krijgt omdat dat van haar wat strak ziten dat niet goed voor haar is ! en dan kan ik misschien ook meteen vragen of ik haar soms mag poetsen en met haar wandelen !
(maar dan moet ik even de moed bij elkaar halen ! ben namenlijk nogal beschaamd
)
bedankt![]()
het is idd misschien niet zo leuk voor de eigenaar dat dit over zijn paardje gezegt word maar ik denk ook dat het neit leuk is voor Sabien om zo een strak halster te hebben en zo lange hoefjes..
en die hoefjes vind ik ook zo erg
ik vind het zo sielig! 
ze vallen aan
heb al neit zo veel tijd met mn verzorgpony's maar voor haar doe ik mn best , ik ken haar al zo lang !
ebony_lover schreef:ja ga vragen dat ik dr af en toe mag verzorgen heb al neit zo veel tijd met mn verzorgpony's maar voor haar doe ik mn best , ik ken haar al zo lang !

...zou je niet eens aan de eigenaar vragen of je hem mag poetsen of je hem mag verzorgen?? Dat heeft ie wel verdiend.... Tellie schreef:Ik zou het trouwens ook niet leuk vinden als vreemden m'n paard op het internet gaan zetten.
bedankt
mar weet niet wanneer ik (de moed heb ) kan gaan
heb nl. niet zo veel tijd met mn eigen verzorgpony's !
Maar.. kdoe mn best
en die meneer zet haar alleen op de wei en in haar stal..