.MAAR.... daar gaat het hier toch niet om ?
Wij willen een gezellige beginnerswedstrijd organiseren en of er meer wedstrijden komen met meer catergorieën, zal daarna bekeken worden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Wij willen een gezellige beginnerswedstrijd organiseren en of er meer wedstrijden komen met meer catergorieën, zal daarna bekeken worden
farichta schreef:In principe zou het niveauverschil niet heel groot moeten zijn tussen A en O. Dus waarom zou je dan niet ook een open klasse uitschrijven. Voor mijn gevoel zijn die twee min of meer onlosmakelijk met elkaar verbonden, vandaar.
? )farichta schreef:MAAR.... daar gaat het hier toch niet om ?Wij willen een gezellige beginnerswedstrijd organiseren en of er meer wedstrijden komen met meer catergorieën, zal daarna bekeken worden

. Met Appie kan ik de 1st komende 2 wkn alleen maar longeren en losgooien want de smid kan pas 11mrt komen
. Hopelijk gaat het dan wel goed.
; De website ligt plat op het moment, maar alles gaat lekker vooruit!! We hebben weer een zadel dus we kunnen weer rijden!! Wat een gave foto's van Dainty trouwens (van het linkje van je onderschrift) Wat is het toch een lekker ding!!

Catmax schreef:Hé Bloempjeh!! Heb je toevallig nog plek over in de trailer? Erg leuk trouwens dat je mee gaat doen!!

Catmax schreef:Ik ga er erg hard over nadenken nu......lijkt me wel héél erg leuk Bloempjeh!!!

Wat gaaf!! Ik ben zo blij! Jullie eerste wedstrijd!!! Ik kan nu al niet wachten!!!!