[WN] 16-04-06, Goeree-Overflakkee, Beginnerswedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 21:15

In principe zou het niveauverschil niet heel groot moeten zijn tussen A en O. Dus waarom zou je dan niet ook een open klasse uitschrijven. Voor mijn gevoel zijn die twee min of meer onlosmakelijk met elkaar verbonden, vandaar .

MAAR.... daar gaat het hier toch niet om ? Wij willen een gezellige beginnerswedstrijd organiseren en of er meer wedstrijden komen met meer catergorieën, zal daarna bekeken worden

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 13:27

farichta schreef:
In principe zou het niveauverschil niet heel groot moeten zijn tussen A en O. Dus waarom zou je dan niet ook een open klasse uitschrijven. Voor mijn gevoel zijn die twee min of meer onlosmakelijk met elkaar verbonden, vandaar .

Persoonlijk vind ik dat er tussen beginners en gevorderde beginners nou ook niet echt een heel groot gat zit is het wel ( alleen het wel of geen startervaring hebben ? ? )

farichta schreef:
MAAR.... daar gaat het hier toch niet om ? Wij willen een gezellige beginnerswedstrijd organiseren en of er meer wedstrijden komen met meer catergorieën, zal daarna bekeken worden

Ok was ook maar een hersenscheet .............. succes met de wedstrijd.

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 13:42

Dankjewel! We doen ons best.

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 15:52

WALK & JOG: ik heb al uit verschillende hoeken te horen gekregen dat daar belangstelling voor is , dus aarzel vooral niet om in te schrijven!

BlackWych

Re: 16 april 2006 Beginnerswedstrijd Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 11:27

Nog een kleine aanvulling: voor alle individuele onderdelen worden scoresheets per deelnemer opgesteld die je na afloop op kunt halen zodat je na kunt lezen hoe, wat en waarom.

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 10:13

Ben bijna zeker van de partij
Gewoon op beginnertjes nivo

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 11:48

Ben met Varaz al aan t oefenen hoor alleen wil dat malle beest nog niet zo meewerken want alles is buiten de bak zooooo spanned . Met Appie kan ik de 1st komende 2 wkn alleen maar longeren en losgooien want de smid kan pas 11mrt komen . Hopelijk gaat het dan wel goed.

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 22:35

@ Bloempjeh: juist daarvoor zijn dit soort wedstrijden, om 't eens een keer te proberen en om van te leren.

@ HappyAppy: 't komt allemaal vast wel goed met jullie.

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 00:20

Hé Bloempjeh!! Heb je toevallig nog plek over in de trailer? Erg leuk trouwens dat je mee gaat doen!!

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 00:34

Hé Catmax! Doen jij & Sim ook mee? Hoe gaat het eigenlijk met jullie? Ik heb al een hele poos niet op je site gekeken..

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 08:34

Hé WB! Nou...we zitten met een vervoersprobleem, we hebben namelijk (nog) geen auto die een trailer mag trekken. We zijn wel al aan het rondkijken, dus wie weet dat we er net één hebben voor die tijd....maar anders zit het starten voor ons er niet in op 16 april.

Wel erg jammer want ik vind deze wedstrijd echt een erg goed initiatief !! En het is ook nog redelijk in de buurt! Het zou een erg leuke optie en goede oefening wezen om daar voor de allereerste keer te gaan starten.

Off-topic ; De website ligt plat op het moment, maar alles gaat lekker vooruit!! We hebben weer een zadel dus we kunnen weer rijden!! Wat een gave foto's van Dainty trouwens (van het linkje van je onderschrift) Wat is het toch een lekker ding!!

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 17:09

Catmax schreef:
Hé Bloempjeh!! Heb je toevallig nog plek over in de trailer? Erg leuk trouwens dat je mee gaat doen!!

Tuurlijk!!! Als je zeker weet dat je mee wilt kan Simmie naast Redje, kunnen ze fgelijk elkaar leren kennen

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 19:21

That's the spirit! Samen! Hardstikke leuk als jullie allebei zouden komen!

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 21:03

Ik ga er erg hard over nadenken nu......lijkt me wel héél erg leuk Bloempjeh!!! En nog bedankt voor je antwoord Farichta!!

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 21:46

Catmax schreef:
Ik ga er erg hard over nadenken nu......lijkt me wel héél erg leuk Bloempjeh!!!

Zal k je dan maar dwingen
Het staat hier ook nog niet helemaal 100% vast.. Eerst even kijken hoe hard k zondag de bak door krijs met de Reining
Welke onderdelen wil je starten?

Eigenlijk int algemeen, welke onderdelen wilt iedereen starten..
En wat was ook alweer fool'm school'm

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 22:15

@ Catmax: graag gedaan hoor!

@ Bloempjeh: in de Fool 'm School 'm krijg je baktijd om je paard in een wedstrijd situatie te trainen (Schoolen). Dit is met name nuttig voor paarden Show Smart zijn geworden ofwel denken van die ongein haal ik wel op wedstrijd uit want dan wordt er niet echt gecorrigeerd of paarden die heel erg gestresst zijn en zelf gaan denken in plaats van op een commando te wachten. Het gaat er dan niet om dat het paard enorm op z'n donder moet hebben, maar je kunt dan gewoon ongestraft bijvoorbeeld op twee handen pakken als je op shanks rijdt, of nog een extra rondje rijden om de rust er weer in te krijgen, je rundown niet eindigen met een stop maar je paardje weer terugvragen naar een slow en verder gaan. Dat soort dingen. Snappez-vous?

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:43

Owjah
Nu weet k het weer ongeveer.. Gewoon even de bak in gluren als het bezig is.. Misschien leer k nieuwe sprongen kennen, meot me paard alleen niet mee kijken!!

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:29

Hmm het ziet er naar uit dat ik misschien richting het zuiden kom om een bepaalde combinatie aan te moedigen...

Ik hoop het wel!

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:39

Het komt in de buurt..
Mja het is ook al die dag in Eede.. Dus dan gaat daar toch wel mijn voorkeur naar uit om te gaan kijken..

Meedoen zal nog niet lukken..

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 20:21

Nou Jeddah, neem je spandoek maar mee !! *o/* Ik heb namelijk zojuist mijn inschrijfformulier verstuurd!! Jippie!!

Dit zal onze eerste wedstrijd saampjes worden, voor Sim zelfs haar eerste wedstrijd onder het zadel! Ik vind het echt vreselijk spannend, maar ik heb er echt reuze veel zin in!!

Wij zullen gaan starten in de pleasure en de horsemanship bij de "beginners" beginners. Wie gaan er allemaal nog meer mee doen en in welke disciplines straten jullie?

(....Mede mogelijk gemaakt door een vreselijk lieve chauffeuse en tevens de allerbeste groom! bedankt dat je ons wilt vervoeren en wilt helpen op deze dag!!...)

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:42

YEAH!!!! Wat gaaf!! Ik ben zo blij! Jullie eerste wedstrijd!!! Ik kan nu al niet wachten!!!!

(graag gedaan natuurlijk!)

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 00:39

Zal het er hier eens over hebben, het is een uur rijden maar ik heb een erg fanatieke dochter.
Ze is voorzichtig begonnen met trail.
Walk & Jog vind ik een goed plan

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 08:29

Catmax d'r inschijfformulier is ontvangen hoor!

@ Coydog: Voor de W&J hebben we in principe gekozen voor pleasure en horsemanship, maar bel me vanavond of van het weekend even, dan kan ik meer uitleg geven.

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 09:29

Heeej leuk nog meer bokkers..
Ik heb me ingeschreven voor pleasure, horsemanship en trail, heer sta me bij

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 08:37

Even een update: ik heb het minimum aantal inschrijvingen voor de Walk & Jog binnen, dus die gaat door! Daar ben ik ècht hardstikke blij mee

De onderdelen die we voor de W&J hebben uitgeschreven zijn Horsemanship en Pleasure, maar de W&J-ers kunnen eventueel ook meedoen aan de beginners Trail.