Wat blinkt ze mooi hè, er hangt zo'n gloed over, heel knap!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxyvjuhxx schreef:Mooi paard. Heeft wel veel weg van een arabier zegSuper mooi hoofd heeft ze ook
naadje24 schreef:hoe meer foto's ik van jou zie...hoe meer ik er van overtuigd ben dat ik ook eens een fotoshoot met jou wil doen
pony schreef:Prachtig, Antoinette!
Ik dacht ook het lijkt wel een arabier, met de neusgaten zo open.
De ena laaste foto, een prachtige beweging foto en op het juiste moment genomen.
Sannah schreef:Wat een heerlijk vosje![]()
Ziet er goed uit Antoinette, mooie foto's!
Tricky1 schreef:Kippevel stuff! Wat een geweldig paard, inderdaad, het is net een Arabier. Hebben ze hem ingesmeerd met boter, trouwens? Geintje! Complimenten hoor. Mooi licht he, vandaag, en ik maar binnen zitten priesteren! Op kantoor! In de airconditioning!
Sjoert schreef:Niet verkeerd zeg.
De foto's heb je schitterend genomen! (daar is het weer ook wel naar)
DunDijk schreef:Mooi beestje!
Als ze nou 4 hoge witte benen had was ik verkocht
Maar het is een geweldig paard om te zien!
onley schreef:dit dacht ik dus ook
Renske20 schreef:en idd een fotoshoot door jou lijkt me ook super, weet ik zeker dat ik gave foto's van mn paardjes krijg
Miss_Petit schreef:Prachtige foto's weer!![]()
Ik moet zeggen ook een mooi dier voor je lensWat is die al 'af' voor zo'n jong dier, met een enorme uitstraling
MarJoo_ schreef:wat een geweldig mooie foto's!
Echt een beauty paardje ook!
Mag ik een PB over je kosten?
zappa_Pat schreef:WOW, wat een koppie!
geweldig..
mooie foto's
Gurly14 schreef:Ik vind de foto's ook echt geweldig!
Wat een schoonheid..!
Je maakt echt prachtige foto's.. ook altijd zo optijd
Ik ben zeer onder de indruk van je werk!
Lisa_Melody schreef:Ik ben meestal niet zo weg van KWPN-ers, maar deze is echt heel mooi!
En de foto's zijn helemaal super
patos schreef:Wat een geweldige foto's maak je toch!! Je hebt tenminste ook een mooie achtergrond, bij mij staat er altijd weer een auto/trailer/ander paard/ etc. in de weg. Als ik het geld had zou ik je graag eens uitnodigen voor een fotoshoot met Patos!