nee naomi doet niet mee. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nee naomi doet niet mee.

Misschien kom ik wel even kijken.
!! Die krijg je niet bij het oefenen thuis
En dat voor €7,50 per onderdeel. Moet je wel alle onderdelen in een klasse meedoen, want dan ding je ook nog eens mee naar de Allroundprijzen! En ik kan je vertellen, die zijn niet mis!!
Effe melden dat inschrijvingen heel goed gaan ondanks dat er geen reining is, maar effe een vermelding waarom geen reining!!!!! er zijn zoooooo veel reining wedstrijden dat ik dacht is wel eens leuk dat andere onderdelen worden gedaan en helemaal voor de jeugd en dat is blijkbaar goed uit de bus gekomen. We hebben heel veel sponsers dus veel prijzen en een super locatie om te rijden dus doe mee of kom lekker kijken. ToT ziens bij Manege Spijkerboor Monnik schreef:Ben ik al weken aan het trainen voor de beginners pleasure, loopt m'n paardje niet helemaal rad van achteren. Hopenlijk is het niets bijzonders en heeft ze zich gewoon verstapt, maar voorlopig doe ik even niets met haar. Ben benieuwd of ik het dan nog redt.....zucht.
.