Ik vind het echt super SUPER!! Dat hij weer thuis is.. ik heb best wel lang in spanning gezeten en nu is ie weer terug. Ik vind het zo super dat dit gebeurt omdat de site bokt.nl bestaat. Dat er zo zoveel mensen zijn opgeroepen om te zoeken en natuurlijk ook door alle media die jullie erbij hebben gehaald. Ik zou Femke graag een persoonlijk mailtje willen sturen of PB maar ik kan haar profiel niet vinden.. misschien kan iemand me helpen. Ik hoop dat het met Sico goed gaat en dat hij gewoon helemaal gezond is. Het was me wel een avontuur. Ik denk dat veel mensen zich betrokken hebben gevoeld bij de verdwijning van Sicco en het is daarom leuk dat er gister op die topic van sicco met de minuut wel een paar berichtjes (met felicitaties) zijn binnen gekomen. Ik hoop ook dat Sicco er niks heeft aan over gehouden. Ik vind het super dat hij uiteindelijk is gevonden door iemand en dat jullie dan een mooie taart geven. Dat is een mooi cadeau als bedankje. Ik hoop dat Sicco zijn rust krijgt want voorlopig zou hij denk ik nog niet met rust gelaten worden. Verwen hem lekker,,, knuffel hem veel,,, en geniet vooral van hem.. Ik hoop dat er nog een topic komt met het hele verhaal. Dat is wat overzichtelijker dan al die 19 pagina's van Sicco is terecht door te bladeren. Nog ff voor de duidelijkheid: GEFELICITEERD FEMKE MET DE TERUGKOMST VAN SICCO, GENIET VAN HEM!!! Ik hoop dat het zoow is overgekomen Ik ben zo blij voor jullie Groetjes Dieke
Je zou haast het idee krijgen dat alleen mensen van het draversforum hebben gezocht... Mooi dat hij thuis is
Dat wordt nergens beweert dat alleen mensen van het draversforum gezocht hebben. We hebben de mensen van bokt echt al zo vaak bedankt en ook geeerd op ons forum Dus ik hoop dat het een grapje was
Ja echt iedereen is echt heel erg opgelucht en blij dat ie weer terecht is. Zo her en der zijn dr ook wat traantjes gevloeid. Er is absoluut een band gegroeid in de groep van de dravers. Het was absoluut verbluffend om te zien dat er zoveel hulp kwam van zoveel kanten. Zowel van de dravers club als mensen van bokt of kennissen en nog meer. Echt fijn zo'n inzet.
Wat moet hij blij zijn geweest toen hij weer thuis was . Hij heeft dus gewoon 3 nachten met zadel en al rondgezworven? Poehee.. Die eerste foto vind ik wel erg schattig, helemaal uitgeput!
Wat moet Femke blij zijn dat hij weer terug is! Gefeliciteerd!
Femke, is vanaf het moment dat ie kwijt is tot het moment dat ie terecht was wezen zoeken. Heeft nauwelijks een oog dicht gedaan en heeft zich lamgebeld naar stallen daar in de buurt, pamfletten ophangen, in de duinen zoeken enz enz enz. Dus geloof mij meer dan dat zij gedaan heeft kan je echt niet doen.
gefeliciteerd dat hij weer terug is en wat een leuke taart hebben jullie geregeld tussen de reacties door lezen heb ik een beetje gelezen dat die door een man is gevonden? ik zal hem ook een lekkere taart geven maar dat moeten jullie zelf weten groetjes elise