Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jessay schreef:Zucht ....... gelukkig doet de rest het altijd allemaal perfect en weten ook meteen wat goed is voor een paard of pony van een ander. Laten we zeggen verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Sorry hoor maar het ging hier om het roze op de pony en de pony niet het zadel de slof enzo.
Ik vind het inderdaad wel een beetje en penny/ barbie kleurtje op een lekkere wollige pony. je trek er vast de aandacht mee.
!! Staat dr goed. 

fallstar schreef:Lief setje! beugels idd wat kort mja. Ik kan 1 voorspelling doen over dit topic....
ziet er niet zo aardig uit, is het echt nodig?
Discussie - Topic
loverkeuh schreef:

Super! 
) maar ik vroeg me wel af waarom je er een hebt...
)
Jessay schreef:Zucht ....... gelukkig doet de rest het altijd allemaal perfect en weten ook meteen wat goed is voor een paard of pony van een ander. Laten we zeggen verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Sorry hoor maar het ging hier om het roze op de pony en de pony niet het zadel de slof enzo.
Ik vind het inderdaad wel een beetje en penny/ barbie kleurtje op een lekkere wollige pony. je trek er vast de aandacht mee.
het ging om het nieuwe setje en vin dat je een leuke poniej heb .. *o/* gr. 
UnitedForest schreef:Tsjah dat je met slof, sporen en dat gedoe rijd moet je zelf weten.
En volgends mij kan die pony er best mee omgaan!