Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
greetjebee schreef:
CGJ12 schreef:En nu maar hopen dat DIT JAAR meer dan 50% ook daadwerkelijk komt
opdagen
..........

Sodera schreef:. Ik kom zaterdagochtend vroeg er weer van skireis met school, .........
CGJ12 schreef:En nu maar hopen dat DIT JAAR meer dan 50% ook daadwerkelijk komt
opdagen..........
CGJ12 schreef:.......... da's weer eens wat anders dan met je klas op de fiets naar Varsseveld.........
Dis wel leuk 
Sodera schreef:
Had gehoopt Kigali te zien, maar die start niet, ivm dat gedoe dat pa Zoer met t KWPN heeft ofzo?
) Springen vind ik persoonlijk interessanter, maar ook bij dressuur valt er genoeg af te kraken.
(of te horen wat de rest van het publiek allemaal (voor onzinnigs) te melden heeft. Dat is toch een vermaak opzich)
CGJ12 schreef:Hans-Peter dacht ook: "Laat ik er voorlopig maar 8 (ACHT !) opgeven. Ik zie wel met welke ik kom...."
Ik kijk wel en maak foto's, moet ook gebeuren tenslotte...
Neem de camera ook lekker mee inderdaad.

Antoinette schreef:Sowiezo wilde ik al kijken of ik een dagje kon, zou graag een paar hengsten een keer irl willen zien, al ben ik bang dat die hengsten nou juist niet komen![]()
Maar nou kreeg ik gisteren een telefoontje van de organisatoren dat de vaste fotograaf afgezegd heeft, op zeer kort termijn dus...en of ik wilde komen fotograferen. Dus ook bij de prijsuitreikingen voor persberichten enz..![]()
Helemaal te gek, dus ik alle dagen aanwezig
Antoinette schreef:Sowiezo wilde ik al kijken of ik een dagje kon, zou graag een paar hengsten een keer irl willen zien, al ben ik bang dat die hengsten nou juist niet komen![]()
Maar nou kreeg ik gisteren een telefoontje van de organisatoren dat de vaste fotograaf afgezegd heeft, op zeer kort termijn dus...en of ik wilde komen fotograferen. Dus ook bij de prijsuitreikingen voor persberichten enz..![]()
Helemaal te gek, dus ik alle dagen aanwezig