joop007 schreef:maar iedereen zit weer op een voorbeen te geilen.... echt fout.
Exactly my point!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joop007 schreef:maar iedereen zit weer op een voorbeen te geilen.... echt fout.

Suzanne F. schreef:Nee moet je dan geilen op dat schterbeen van die Rhodium?? Men wat een hakkentrekker.
Vind de Riverman echt geen slecht achterbeen hebben hoor.
joop007 schreef:ik snapte toen ik het lijstje zag uberhaupt al niet wat dat dier daar moet doen....
(niet harmonisch gebouwd ...)Adil18 schreef:Suzanne F. schreef:Nee moet je dan geilen op dat schterbeen van die Rhodium?? Men wat een hakkentrekker.
Vind de Riverman echt geen slecht achterbeen hebben hoor.
Met je eens, daar kijk ik liever ook niet naar! Maar ik denk ook dat bedoelt wordt dat iedereen vol zwijmel naar dat voorbeen kijkt terwijl de achterhand er maar een beetje achteraan hobbelt...

Ragne schreef:
heheh...hoe weten jullie nou waar IK naar kijk!? misschien let ik wel op z'n prachtige bruine ogen in de beweging...
Maar de Riverman heeft zeker potentie, wanneer deze genoeg is uitgegroeid en uitgezwaard. Leuk om naar te kijken, zo'n voorbeentopper
Citaat:heheh...hoe weten jullie nou waar IK naar kijk!? misschien let ik wel op z'n prachtige bruine ogen in de beweging...
sms schreef:In mijn ogen, is de Redford ondanks zijn kleur(ik vind bont niet leuk) een van de betere paarden die er bij zit, Paarden beminnend Nederland wordt WAKKER!!, het gaat om het achterbeen DAAR ZIT DE MOTOR. Het is bovendien nog een leuk type ook.

Beber schreef:sms schreef:In mijn ogen, is de Redford ondanks zijn kleur(ik vind bont niet leuk) een van de betere paarden die er bij zit, Paarden beminnend Nederland wordt WAKKER!!, het gaat om het achterbeen DAAR ZIT DE MOTOR. Het is bovendien nog een leuk type ook.
Ik heb hem een paar keer bekeken op de video, maar ik kan het leuke type en de bewegingen niet ontdekken.
En ik hoop ook dat dit niet de voorbeelden zijn van deze jaargang.

Sammie schreef:Wild dancer zou wat meer uit deschouder moeten komen en bij het longeren heb ik een bemerking op het achterbeen, zeker in het begin van een 'rondje' lijkt hij nog kreupel te lopen in draf.
verder heb ik liever eentje die gewoon mooi zuiver en tactmatig loopt, dan 1tje die spectaculair voorbeenzwaaier loopt waar je dus niks mee kan beginnen in de hogere sport. Die welcome sir ... juk..