Dressuurclinic Herman Wientjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SisLeone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 16:44

Skippie schreef:
Hij is echt super met lesgeven. Ik heb jaren les van hem gehad, hij is recht door zee (kan nogal eens hard aankomen) en hij vraagt ook altijd: Waarom dan? Hoe voelt dat? wat voel je nu? etc. Hij zorgt echt dat je kan trainen ook als hij niet bij je is. Een sympathieke vent, moest altijd lachen om het commentaar. Heb veel van hem geleerd. 1 uitdrukking is me altijd bijgebleven: al kom je met een ezel, als je goed traint, dan wil ik je altijd helpen.

Ja die uitdrukking zal ik ook nooit vergeten. En ik kwam alleen maar met je mee om te kijken maar zelfs daar heb ik een hoop van opgestoken.

Joki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 13:33

Ik heb nu wekelijks les van hem met een zeer moeilijk paard en op zich zijn zijn lessen zeer goed en van een hoger niveau dan de gemiddelde Nederlandse instructeur kan geven. Mijn paard verbetert ook zeer zeker in de lessen, maar ik heb altijd wel het idee dat je zelf ook mogelijkheden moet hebben anders wordt het toch minder. Hij is wel altijd de rust zelve. Maar als ik kon kiezen ging ik terug naar mijn Duitse instructeurs die zijn rijtechnisch nog zoveel beter. Maar voor wat Nederland te bieden heeft is hij zeker hoogstaand.

Een ding hoop ik wel voor je dat je geen flegmatiek paard hebt; zijn aanpak daarvan staat me namelijk echt tegen

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:15

CGJ12 schreef:
Welnee.
De beste man heeft op hippisch gebied STUKKEN meer bereikt dan waar ik maar van mag dromen. Daar hoort alleen maar respect bij.........

Heeeeej CGJ we zoeken nog iemand voor de clinic van de DCSO.....
Is het wat denk je????

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:19

oversized schreef:
Is het wat denk je????

Ik opteer sterk voor Lisa Wilcox..........

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:29

CGJ12 schreef:
oversized schreef:
Is het wat denk je????

Ik opteer sterk voor Lisa Wilcox..........

jaja en wie zal dat betalen??

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:36

oversized schreef:
jaja en wie zal dat betalen??

Tv-Noord?
NOS?
SBS6?
Talpa?

bronnen genoeg dacht ik zo.........

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:24

hihi

cloris

Re: Dressuurclinic Herman Wientjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 12:28

Ik heb ook een aantal lessen van hem gehad en bijgewoond, ik was daar erg tevreden over, hij was enthousiast ongeacht niveau of type paard, hij vond Piropo leuk, maar hij ging toendertijd vaak naar Spanje en reed daar ook PRE's.. Kwam hij de keer daarop aan met allemaal fotos van de hengsten daar, ja hele vriendelijke man.
Maare ik heb em ook wel boos meegemaakt toen iemand een beetje tegendraads was tijdens de lessen

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 14:24

Ik heb verschillende clinics bij hem gereden. Hij geeft erg fijn les. Ik moest wel erg aan hem wennen want hij kletst je de oren van je kop. Hij komt binnenkort bij ons op de stal ook weer een clinic geven.

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:51

De clinic is dus in Denekamp, ik rij ook 2 lessen mee en moet vanavond betalen, maar welke manege is 't? adres?? *paniek*

bar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:49

Herman Wientjes is echt onzettend goed vind ik. Mijn instructrice lest ook bij hem en zij is mede dankzij hem Grand Prix geworden met een volle tuiger.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:13

Ik heb een paar keer een clinic bij hem gereden en vond dat erg leuk. Wel was ik blij dat ik één van de eerste combinaties was, later op de avond werd ie af en toe wel erg melig en minder serieus. Voor de toeschouwers wel leuk, maar voor de ruiters (die toch ook gewoon moesten betalen - en niet weinig) minder leuk.

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:57

Ik heb gisteren zijn laatste les op de avond gezien, en hij was imo wel goed bezig. Het nivo van de combi's verschilde nogal, maar ik kon me best vinden in zijn commentaar. Heb zin om zelf in de les te rijden!

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 23:25

Ik vind juist ook het bewonderswaardige aan hem dat hij van ' s ochtends vroeg tot 's avonds laat gemotiveerd blijft tot de laatste combinatie en kijk ook weer uit naar de lente wanneer hij(als alles goed gaat)hopelijk weer bij ons komt