FPF Showavond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 21:11

Stond hem goed he? Het shabrakje Ben er echt blij mee

corinagirl

Re: FPF Showavond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 21:14

Danielle, ik vond Jauke ook erg leuk!! Voetbal was wel een succes met hem he .

Wilma1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 21:16

Hi meis,

Ja ja lever wel goeie kwaliteit hé.... hahaha heb jij nog problemen gehad onderweg vanwege het slechte weer en file...

* Inderdaad dat voetbal met die van jou was helemaal super...friemelde zich overal er weer tussen het leukste was met die fotograaf whahahahaha in de hoek links achterin

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 21:21

Die had het echt effe benauwd hoor! Hij keek echt niet blij

Precies, kwaliteit voor een mooie prijs! We hebben gelukkig geen hinder ondervonden op de terugweg, lekker rustig en het weer was vervelend maar geen belemmering.

Jauke vond het voetballen echt leuk! Achteraf zei iemand tegen mij "Jauke heeft wel lef joh!" en toen zei iemand anders "nee, Daan heeft lef, die stuurt hem er zo voor" Maar als ik er aan terug denk, Jauke had echt lef. Hij was de kleinste en de jongste van het stel maar hij wurmde zich zo overal tussen door. En vrolijk dat ie was! Net als met de parade! Tjee was hij enthousiast joh, niet te houden! Maar hij was wel erg moe hoor, na de parade. Zijn voeten optillen om de trailer op te gaan was zelfs nog te veel moeite! Vanmorgen wou hij de stal ook niet uit, te moe. En hij heeft het grootste deel van de dag in de wei liggen slapen Arm ding