Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:[...]
enkeltje voor de slager ?! houd je mond !! ik word zo heeel boos hoor !!! [...]
hyperkind schreef:ja, de eigenaar weet ervan. die vind het leuk dat we met de paarden kunstjes doen. en alle paarden worden gek als ze na lange tijd weer hun benen mogen strekken !!
hyperkind schreef:met touw heen en weer zwiepen ?! ja hallo, wat dacht jij dan? als je paard op de grond komt en weer omhoog gaat. enkeltje voor de slager ?! houd je mond !! ik word zo heeel boos hoor !!!
je weet niet hoe lomp het eruit ziet als je paard het doet, ja, daar lachen we om !!
Lieke schreef:1. Zulke kleuters leer je nog geen vrijheidsdressuur en zeker geen steigeren.
2. Met zulke jonge pony's spring je niet, hoe klein de hindernis ook is.
3. Steigeren op stenen, ongeacht de leeftijd, is funest voor de voorbenen.
4. Springen op stenen, ongeacht de leeftijd, is funest voor de voorbenen.
5. Galoperen op stenen, ongeacht de leeftijd, is funest voor benen.
6. Slechte opvoeding van jaarlingen en veulens levert verwende, wilde en onhandelbare pony's op.
7. Jaarlingen en veulens (eigenlijk alle paarden maar zeker jonge) horen dagelijks buiten te komen in de wei paddock, en het liefst de hele dag of beter nog dag en nacht anders kunnen zowel lichamelijk als geestelijk niet ontwikkelen.
8. Ik gok erop dat binnen een uur een slotje op dit topic komt.
stalechwel schreef:Ik heb getemd
Vind dit geen voorbeeld voor andere kinderen.
nancy22 schreef:Je kunt wel 'heeel boos' worden, maar het is -als jullie op deze manier doorgaan- wel de realiteit.
nielsd schreef:Ze willen graag horen: hoe goed hun pony's wel niet zijn!