En zeker bij 't feest vermoed ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Miss_Monet schreef:Ja? Hij zit bij mij op de club
Maar ik ga er denk ik wel heen, altijd heel gezellig en leuk

Yoghurt schreef:Ik glim van trots, jaja ons eigen superconcours
Ja idd KarinvdM, laat ik vooral de endurance niet vergeten. En oja, het NK Tweespannen natuurlijk. En oja, alle Young Riders en Rabo-talentjes, en alle AMEV Hippo- en Roelofsen Raalte competities natuurlijk. En één van de weinige concoursen waar je als basisdressuurcombinatie lekker losrijdt tussen de dressuurmutsen van het zwaardere werk, erg leuk hoor!
Maar toen was ik 12 
Michelle77 schreef:MENWAGENS.... O O, Olivier is heel bang voor menwagens... Moeten we m tzt maar even aan laten wennen dan haha!
Ik hoop mn punten voor het Z dan wel te hebben, ik wil ze voor het buiten seizoen hebben. Maar ik weet alleen nog niet hoe we het erna gaan doen, hoe hij het rijden met S&T oppakt, de oefeningen enzo. Als hij de oefeningen nog niet echt beheerst train ik thuis lekker verder en ga ik wat leuke concoursen in het M2 meerijden in de hoop op wat prijzen haha!
Shanna16 schreef:Normaal gesproken altijd met Pinksterren, zal dit jaar niet anders zijn gok ik.
Marije_jiplover schreef:Michelle77 schreef:MENWAGENS.... O O, Olivier is heel bang voor menwagens... Moeten we m tzt maar even aan laten wennen dan haha!
Ik hoop mn punten voor het Z dan wel te hebben, ik wil ze voor het buiten seizoen hebben. Maar ik weet alleen nog niet hoe we het erna gaan doen, hoe hij het rijden met S&T oppakt, de oefeningen enzo. Als hij de oefeningen nog niet echt beheerst train ik thuis lekker verder en ga ik wat leuke concoursen in het M2 meerijden in de hoop op wat prijzen haha!
Moet je Martin en Eric gewoon even uitnodigen, kun je mooi oefenen met menwagens, Michelle!
Lijkt me wel ontzettend gaaf, kijken of ik mag van mijn ouders.
Welke bokkers gaan zo en zo ?
Michelle85 schreef:- Michelle85
- Olrike
- Babs
- Michelle77
- Shanna16
Michelle85 schreef:- Michelle85
- Olrike
- Babs
- Michelle77
- Shanna16
- _Madelon
- dandylover
_Madelon schreef:Michelle85 schreef:- Michelle85
- Olrike
- Babs
- Michelle77
- Shanna16
- _Madelon
- dandylover
- chaai
Het is nu wel een eindje weg, maar ik kan bij mijn oude manege terecht dus ik denk dat ik weer gewoon 3 dagen van de partij ben. Enne, misschien zelfs de klasse II endurance ga starten
Maar ik laat het weten of ik mee doe of niet.. en anders in de L1 dressuur pony's