Achterhoekse Paardendagen Zelhem 2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:45

Ik zal er vast ook wel weer zijn, net als afgelopen jaren
En zeker bij 't feest vermoed ik

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:26

@michelle, leuk, moeten we tzt ff aan elkaar laten weten wat we starten. Het is de bedoeling dat ik Z1 start, dus als alles gezond en heel blijft start ik met pinksteren Z1......

Hopelijk wordt de mijne niet al te gek van de menwagens, dat was vorig jaar nl wel het geval

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:32

MENWAGENS.... O O, Olivier is heel bang voor menwagens... Moeten we m tzt maar even aan laten wennen dan haha!

Ik hoop mn punten voor het Z dan wel te hebben, ik wil ze voor het buiten seizoen hebben. Maar ik weet alleen nog niet hoe we het erna gaan doen, hoe hij het rijden met S&T oppakt, de oefeningen enzo. Als hij de oefeningen nog niet echt beheerst train ik thuis lekker verder en ga ik wat leuke concoursen in het M2 meerijden in de hoop op wat prijzen haha!

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:51

Miss_Monet schreef:
Ja? Hij zit bij mij op de club

Maar ik ga er denk ik wel heen, altijd heel gezellig en leuk

Liesbeth!
Wat doe jij nou hier?

Yoghurt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:00

Ik glim van trots, jaja ons eigen superconcours
Ja idd KarinvdM, laat ik vooral de endurance niet vergeten. En oja, het NK Tweespannen natuurlijk. En oja, alle Young Riders en Rabo-talentjes, en alle AMEV Hippo- en Roelofsen Raalte competities natuurlijk. En oja, tis één van de weinige concoursen waar je als basisdressuurcombinatie lekker losrijdt tussen de dressuurmutsen van het zwaardere werk, erg leuk hoor!
En voor mensen met paarden die bang zijn voor menwagentjes en andere druktes, geen nood, het dressuurterrein ligt er schitterend en heerlijk rustig bij.
Laatst bijgewerkt door Yoghurt op 04-01-06 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:02

Yoghurt schreef:
Ik glim van trots, jaja ons eigen superconcours
Ja idd KarinvdM, laat ik vooral de endurance niet vergeten. En oja, het NK Tweespannen natuurlijk. En oja, alle Young Riders en Rabo-talentjes, en alle AMEV Hippo- en Roelofsen Raalte competities natuurlijk. En één van de weinige concoursen waar je als basisdressuurcombinatie lekker losrijdt tussen de dressuurmutsen van het zwaardere werk, erg leuk hoor!

Hahaha; ja ik kan me nog herinneren mijn 1e keer Zelhem op mijn B ponytje tussen de EK pony's, geweldig vond ik dat Maar toen was ik 12

En vergeet ook het strodorp niet; daar kan je bijna een hele dag voor uit trekken!

Yoghurt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:04

Ja da's echt lol, dat je met je kleintje tussen al die dure paarden doorrijdt. Nog leuker is dat die paarden meteen de lucht in vliegen als ze een menkarretje zien, terwijl je eigen paard natuurlijk onverstoorbaar is haha.

Owja tuurlijk het strodorp ook nog! Maar vergeet ook 's avonds zeker de feesten in de grote tent niet, want die zijn ook super!

Ow nog even over de grootte van het evenement, check deze luchtfoto's maar ff:
http://www.galerij.vliegerfoto.nl/html/body_zelhem.html

rockey

Re: Achterhoekse Paardendagen Zelhem 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:53

is hier toevallig een site van ofzo? klinkt namelijk wel gaaf, zou er anders misschien ook wel willen starten...

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:24

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:16

Michelle77 schreef:
MENWAGENS.... O O, Olivier is heel bang voor menwagens... Moeten we m tzt maar even aan laten wennen dan haha!

Ik hoop mn punten voor het Z dan wel te hebben, ik wil ze voor het buiten seizoen hebben. Maar ik weet alleen nog niet hoe we het erna gaan doen, hoe hij het rijden met S&T oppakt, de oefeningen enzo. Als hij de oefeningen nog niet echt beheerst train ik thuis lekker verder en ga ik wat leuke concoursen in het M2 meerijden in de hoop op wat prijzen haha!

Moet je Martin en Eric gewoon even uitnodigen, kun je mooi oefenen met menwagens, Michelle!

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:22

Shanna16 schreef:
Normaal gesproken altijd met Pinksterren, zal dit jaar niet anders zijn gok ik.

Pinksteren is dit jaar op 4 en 5 juni. De endurancewedstrijd is op 3 juni. Dus zeg de eerste paar dagen van juni.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:25

Zelhem is een superleuk concours en ik hoop dit jaar ook weer van de partij te zijn

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 19:59

Marije_jiplover schreef:
Michelle77 schreef:

Moet je Martin en Eric gewoon even uitnodigen, kun je mooi oefenen met menwagens, Michelle!

Daar gaat wel ff wat training inzitten..... Martin kwam vorig jaar aanrijden toen As wedstrijd had en Ol werd echt panisch!!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 20:44

Pff waarom zijn al die grote concours zo ver? Lijkt me wel ontzettend gaaf, kijken of ik mag van mijn ouders.

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 21:24

Ik word 21 tijdens de APD 2006. Dus Olrike, ik en aanhang gaan een groot feestje bouwen. Het weekend daarop gaan we in Eindhoven naar het concert van Guus Meeuwis!! Verder zitten wij in een huisje op camping de Betteld.

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 00:44

schopje
Nou ik heb alvast vrijgevraagd aan mijn baas voor de vrijdag voor Zelhem zodat ik op mijn gemak er heen kan rijden. Het is toch wel een hele rit vanuit NH. Ik heb alles al geregeld enz. En ik heb er echt heel erg veel zin in Welke bokkers gaan zo en zo ?

-Michelle85
-Olrike
en vul het maar aan ....

Babs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 08:21

Ik ga denk ik ook wel met Iza. En mijn moeder staat altijd met een super kraam in het strodorp! Kijken dus. Ze heeft hoedjes, petjes, sjaals, kettingen etc ect Echt leuke spullen.

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 10:00

als alles doorgaat ga ik er ook heen!
Michelle77, Olivier M2 of Z1 paarden

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 10:05

wij zijn er dit jaar ook weer! niet alleen met de stand of om te kijken maar ook weer om te rijden. de laatste keer dat ik hier gereden heb was toen ik een jaar of 13 / 14 was met de pony's geweldig.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 10:08

Michelle85 schreef:
- Michelle85
- Olrike
- Babs
- Michelle77
- Shanna16

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 10:11

Michelle85 schreef:
- Michelle85
- Olrike
- Babs
- Michelle77
- Shanna16
- _Madelon
- dandylover

Zucchero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 10:19

Ik ga ook weer net als vorig jaar groomen bij de endurance en voor de rest vooral lekker rondlopen en kijken.

Sanne als jij niet tijdens de endurance hoeft te rijden wil ik jou ook wel helpen hoor!!!! Ik kom dan in ieder geval zeker kijken!!! Eindelijk! Hihi misschien kan Ashlia wel op Roosje meedoen! Dat zouden wij ook wel leuk vinden

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 10:29

_Madelon schreef:
Michelle85 schreef:
- Michelle85
- Olrike
- Babs
- Michelle77
- Shanna16
- _Madelon
- dandylover
- chaai

Ik heb 15 jaar naast het concoursterrein gewoond, dus het is een soort thuiswedstrijd voor mij Het is nu wel een eindje weg, maar ik kan bij mijn oude manege terecht dus ik denk dat ik weer gewoon 3 dagen van de partij ben. Enne, misschien zelfs de klasse II endurance ga starten

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 11:07

Ik denk dat ik ook wel ga!! Wij hebben dan wel kermis.. Dus ik weet het nog niet Maar ik laat het weten of ik mee doe of niet.. en anders in de L1 dressuur pony's

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 01:40

Ik zal ook van de partij zijn! Moet nog even kijken hoe wij dat gaan doen met stalling, of dat we op en neer gaan rijden... Zal ik eens overleggen.
Vorige jaren heb ik nooit meegereden, was altijd Hattem.
Ik ben erg benieuwd, het schijnt dus mooi te zijn!