Tinkers zijn toch zó sloom!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 00:12

Jolliegirl schreef:
sorry ik zie nergens een longe op die filmpjes.. en aan de longe kan je paard toch niet in een keer omdraaien?? dan zit ie toch vast in de longe, of lees ik ergens overheen ofzo

je las over mijn reactie heen

Frenia schreef:
haha nee: ze had twee dagen op stal gestaan en er was dus geen werken mee aan de longe (galopperen en bokken), dus besloten we haar even los te laten
geen probleem hoor: ze bleef toch gewoon rennen
nadat ze wat stoom had afgeblazen, kon ze wel weer netjes aan de longe

eerst was ze dus wel aan de longe, dan los (filmpjes ), en daarna weer netjes aan de longe en tot slot bereden

Flying_Angel

Re: Tinkers zijn toch zó sloom!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 00:14

Heey
leuke en lieve foto's heb je
deze tinker is zeker niet sloom
ik ken een tinker nou je kan wel de hele tijd drijven, je kan hem gerust een tik geven als het moet maar vooruit nou als je doorzet zou die wel een paar passen willen maken

maar niet offtopic
hele leuke tinker, maar wel lekker vies

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 15:08

Nog iemand?

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 15:20

lekker ding hoor
kan lekker lopen zo te zien.
deze tinker is zeker te weten niet sloom!!
persoonlijk zou ik een paard niet los gooien met het zadel erop.
maar dat moet ieder voor zich weten toch.

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 15:24

macho_lief schreef:
pffffffff sorry dat ik het zeg hoor maar vind jen het raar dat die sloom is met zo gewigt }> o0h sorry dat is niet zo bedoeld hoor maar je jas staat wat bol denk ik maar wel leuk paardje hoor egt lief ook leuk zadel en hoofstel enzo maarja veel succes enzo ermee maarja doei en de groetjes

Wilde al gelijk in de aanval gaan op je topictitel
Maar op alle tinkers waar ik heb op gereden waren ontzettend voorwaarts en onwijs actief

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 15:30

terorita schreef:
lekker ding hoor
kan lekker lopen zo te zien.
deze tinker is zeker te weten niet sloom!!
persoonlijk zou ik een paard niet los gooien met het zadel erop.
maar dat moet ieder voor zich weten toch.

Zou ik in principe ook niet doen, hoor. Maar ik was wat te lui om ze meteen weer af te zadelen (terwijl ik haar dus net opgezadeld had) en dus heb ik ze maar zo losgelaten. Teugels zaten wel goed vast en gedraaid zodat die niet konden gaan glijden (gezien we toch klaar waren gemaakt om te longeren) en bovendien waren we met zn tweeën in de piste om haar ervan te weerhouden met zadel en al te gaan liggen en rollen

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 16:04

Jolliegirl schreef:
snowdon schreef:
Er zit een longe aan

sorry ik zie nergens een longe op die filompjes.. en aan de longe kan je paard toch niet in een keer omdraaien?? dan zit ie toch vast in de longe, of lees ik ergens overheen ofzo

Ik had de filmpjes niet gezien, ik ging van de foto's uit

Riannetje02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 17:19

macho_lief schreef:
pffffffff sorry dat ik het zeg hoor maar vind jen het raar dat die sloom is met zo gewigt }> o0h sorry dat is niet zo bedoeld hoor maar je jas staat wat bol denk ik maar wel leuk paardje hoor egt lief ook leuk zadel en hoofstel enzo maarja veel succes enzo ermee maarja doei en de groetjes

* je moest eens weten hoeveel moeite ik de om me hiervoor in te houden.. echt..

Leuke tink hoor! ik wou ook meteen al in de aanval gaan toen ik je titel zag..

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 17:46

macho_lief schreef:

Je ken echt niet lezen!! Pffff dat moeten we tegen JOU zeggen.. }>

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 17:46

Maar het is een gaaf beestje!!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 19:52

Nu kan ik er wel weer erg om lachen, maar in eerste instantie dus niet. We gingen vandaag weer rijden en toen we aankwamen had een dame met (smerige) witte (ahum ) ijslander de piste ingepalmd. We dus daarheen. Krijg ik, nadat ik gevraagd had of het probleem was dat ik erbij kwam, de opmerking: "Oh een tinkerkruising"

Grrrr...ik ben niet rap op mn teentjes getrapt hoor, maar tegen die opmerking kon ik dus echt niet tegen
Ik zo: nee hoor, gewoon een tinker, geen kruising (ja ik weet ook wel dat tinkers kruisingen zijn, maar ik bedoel dus geen eerste of tweedegraadskruising )
zij: oh maar hij heeft zo'n fijn hoofdje. Volgens mij is het toch een kruising met een arabier hoor
(komaan seg!!!! blind?)
ik dan: nee hoor, echt een tinker, alleen eentje die wat minder zwaar is, er zit waarschijnlijk wat meer welsh cob-bloed in haar voorouders.

Toen Angel bij de isjlandermerrie wou snuffelen, kon ik het gewoon niet laten en zei ik:
"sjjjt angel toch, laat die PONY met rust..."
(niet slecht bedoeld van mijn kant (waarom zouden pony's minder leuk zijn ), maar ik had wel gedacht dat de eigenaresse er niet gelukkig mee zou zijn )
Kreeg ik meteen: "tis wel een PAARD hoor! een ijslander!" naar mijn hoofd

Ow that feels good

Nadien is mevrouw met haar ijslander (ook niks tegen ijslanders hoor, gave beestjes!) er gauw vandoor gegaan...toen ze zag dat mijn nauwelijks zadelmak paard beter bleek te gehoorzamen dan haar getrainde paardje...

HOEZO? Leedvermaak???

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 19:53

en bedankt voor de ERG leuke reacties trouwens
ben ik even blij dat er tal van mensen paraat staan om het voor de tinker op te nemen!!!!

anouk1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 22:10

Tinkers sloom ?

Die van mij is er laatst van door geknald ( een zwaargewicht )

Lekker ding is het trouwens! Zoals de anderen ook al zeggen Lekker Beenwerk ze kan goed lopen zo te zien

Xjuz mii

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 22:18

jammer dat er geen fotootjes in je profiel staan: ik had je zwaargewicght graag gezien

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 22:23

tinkers en sloom nou dacht het niet, mijn tinkerruintje was een racemoster eerste klas, maar dat maken tinkers wel leuk haha.
okay er zitten uitzonderingen tussen maar de meeste tinkers die ik ken zijn echt niet sloom.
leuke filmpjes en je stem valt reuze mee (moet je die van mij horen dat is gewoon dramatisch)