Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Liesjuh schreef:Ik zag Wolfgang staan, dus dacht laat ik is even kijken!
Zie ik me daar toch een leuk paardje, kan lekker lopen..
Ik scroll verder.. En zie.. Een erg bekende omgeving..
*kwartje viel nog niet*
Ik kijk nog is beter..
Zie ik jou toch ineens naast dat paardje staan..
Wat heb je een super paardje gekocht zeg!!
Beetje later als verwacht.. Maar het wachten was vast de moeite waard!
Ja het was het wachten zeker waard!!! Ik ben der elke dag weer een beetje meer verliefd op
hahaha!!! Amanda schreef:Wauw Maris!!!
Mooi paard hoor!
Ik had hetzelfde als Lies
We moeten trouwens nog een keer afspreken voor de foto's die ik een tijd geleden al beloofd heb
Lekker zeg, herkennen jullie nu al je oude stal niet meer
. We moeten idd nog een keer afspreken, kep nu een lekker fotomodel
Heb ik tenminste mooie foto's van hem, want deze slaan natuurlijk nergens op
love_Bianco schreef:hey, mooi paardje!
heb je hem wel laten keuren want Ulft staat nogal bekend om paarden met hoefkatrol.
mijn zus had dit dus niet gedaan, met gevolg een paard met hoefkatrol en ze had hem pas 1,5jaar.
Veel plezier met hem!!!
het is wel een mooierd
, ik heb hem wel laten keuren, dat moest ook wel voor de verzekering (moet altijd voor paarden boven de E 5000,-), en hij was gelukkig ook al helemaal röntgenologisch en klinisch goedgekeurd voor de hengstenkeuring
love_Bianco schreef:hey, mooi paardje!
heb je hem wel laten keuren want Ulft staat nogal bekend om paarden met hoefkatrol.
mijn zus had dit dus niet gedaan, met gevolg een paard met hoefkatrol en ze had hem pas 1,5jaar.
Veel plezier met hem!!!
het is wel een mooierd
, ik heb hem wel laten keuren, dat moest ook wel voor de verzekering (moet altijd voor paarden boven de E 5000,-), en hij was gelukkig ook al helemaal röntgenologisch en klinisch goedgekeurd voor de hengstenkeuring 

terrastorm schreef:leuk paard zeg waar heb je die gekocht?
komt ie bij lauw van vliet vandaan uit ijselstein
u_c_lover schreef:wat een ontzettend gaaf dier!
sow op die foto's is die echt machtig om te zien!
ben benieuwd naar rijfoto's!!
veel plezier nog met je nieuwe aanwinst!!
, das nog beetje problematisch, maargoed we hebben de tijd, tis nog maar februari!
Zooist schreef:Hoi, heb je er al opgezeten??????
Dan wil ik weer foto's zien....
Groetjes....
). We gaan morgen ook weer ff kijken!! De planning is dat ik er eind deze week, begin volgende week zelf op ga, dus ben benieuwd.... Ik zal zeker proberen foto''s of een video te maken, maar wij hebben niet zo super toestel (zeker niet voor binnen foto's te maken :S) Misschien dat ik morgen buiten al foto's kan maken met Daniel der op!!! Dan zet ik ze wel op bokt hoor!!
, maaruh Gribaldi is ook zeeeker niet mis!! Ik zat ff in je profiel te kijken, maar een mooi paardje hoor!! Gaaf koppie!
neehoor zal wel goed komen!!