Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samsam schreef:Ursus was een knappe hengst, miste helaas wel wat halslengte.
essy87 schreef:Stascha_kim schreef:super mooie foto`s erbij maar die laatste van het dressuur snap ik niet echt wou dat paard niet starten?
Nee, dit paard staakte en werd verzocht de baan te verlaten.
Toen hij de ring inkwam draafde ie eerst een stukje en even later stond ie plots op de rem. En dan ging ie weer een paar passen en weer op de rem. Hij gooide wel ooi de achterhand dr onder
Maar inderdaad wat er nou aan de hand was, was niet helemaal duidelijk. Hij stond wel flink te trillen in de flanken, net alsof ie helemaal slap werd van achteren. Er werd spierbevangen gefluisterd achter mij.
Maar om het nou direct zo drastisch te maken is misschien wat overdreven.
Wie weet had ie gewoon zijn dag niet en staakte ie gewoon.
Of moest ie misschien inderdaad gewoon plassen
Er was iig niks mee te beginnen. Zonde hoor!
Mooie foto's verder Samsam!
Elisa2 schreef:L-4
M-5
Z-6+ hoger
Precies,word veels te veel gevraagd van die jongen hengsten,daarom kun je ook niet aan een 1ste plaat de kwaliteit van zo'n hengst beoordelen.
Babs schreef:Sandreo werd even flink op z´n nummer gezet nadat ie de ring uit moest! Meestal zit hij d´r ook pas 5 minuten voor de proef op (koude start). Misschien iets te veel gevraagd?
Wilawander is een volbloed en moet ook als zodanig worden beoordeeld. Ieder z´n smaak, maar het is een leuk dier in de omgang en hij kan super lopen. Is helaas soms wat gespannen. Maar het is al heel wat dat een volbloed hier mag meedoen. Gelukkig kreeg Swatch eindelijk goede punten, al was een 5,5 voor z´n draf erg weinig. Mocht waarschijnlijk niet te hoog eindigen denk ik.