Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
moyra schreef:mag de dierenbescherming ook wel bij mij langs komen....
Bij mij zijn ze echt een keer geweest. Hadden meerdere(!!) meldingen van zielige paarden in de regen. Echt zoooooo sielugh..... Snap nog steeds niet dat ze daarvoor aan de deur kwamen hoor, dan kijk je toch als inspecteur eerst zelf even.
Baileys schreef:moyra schreef:mag de dierenbescherming ook wel bij mij langs komen....
Bij mij zijn ze echt een keer geweest. Hadden meerdere(!!) meldingen van zielige paarden in de regen. Echt zoooooo sielugh..... Snap nog steeds niet dat ze daarvoor aan de deur kwamen hoor, dan kijk je toch als inspecteur eerst zelf even.
Darlah ziet er toppie uit, Elke!!!
BailyKarlos schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind t eerder andersom.
Ze is beter op gewicht. Mischien iets te buikig.
Maar op de 1e foto's mooi schoon en getoilleteerd.
En op de nieuwe foto's vies onder de blubber, gele manen en staart. Dik in de vacht.
BailyKarlos schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind t eerder andersom.
Ze is beter op gewicht. Mischien iets te buikig.
Maar op de 1e foto's mooi schoon en getoilleteerd.
En op de nieuwe foto's vies onder de blubber, gele manen en staart. Dik in de vacht.
maar wat ziet ze er gelukkig uit

Mijn 3 jaarlinghengsten houden momenteel regelmatig moddergevechten.... Er is geen grasprietje meer te ontdekken
Vasthi schreef:Ongelofelijk dat er mensen zijn die het verschil niet zien tussen Darlah voor en na!
Schoon, wit en getoiletteerd is iets wat
wij belangrijk vinden, je kan aan de hele uitstraling van het paardje zien dat ze er super aan toe is.
Ze ziet er perfect uit MM! Wat een heerlijke verandering.
Mazzel-meid schreef:Mijn Tinkers staan 24/7 buiten, sorry, maar dan kun je niet verwachten dat ze spierwit zijn, netjes getoileteerd, en een glimmende neus.
Nee, ze hebben geen dekens op, en van mij mogen ze de hele dag in de modder rollen. Binnen breken ze serieus de tent af hoor om buiten te mogen
Ik kan aan haar hoofdje zien dat ze gelukkig is, en geloof me, haar interesseerd het weinig of ze nou spierwit is of niet
Zo jammer dat mensen denken dat paarden die perfect gewassen, getoilleteerd, vierkant in de bandages staan en 24/7 op stal staan gelukkig zijn..
Het is een PAARD hoor, geen barbie
Iedereen bedankt voor alle positieve reacties
Ze moeten lekker paard kunnen zijn.
nata_4_life schreef:helemaal mee eens !! merkt wel dat vaak alleen de tinker mense (laat ik t zo maar even nemen ) deze mening delen..