Gratis meeliften.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meiske16 schreef:Bel je even op? Met de vraag of je helpen kan?
Gratis meeliften.
Marus schreef:Ik ga vrijdagavond (op mijn verjaardag hihi) erg zin in!

XlucienneX schreef:hallo
nou jongens ik wil heel graag mee ik kon ook wel mee.
maar ik heb verdomme van 2 tot 5 feb. survival kamp.
we worden gedrillt dus ik denk niet dat ik de zaterdags nog puf heb.. en ik heb dan ook springconcours

beetje moeilijk met geld.. parouscha schreef:Ik wil dit jaar ook heel graag.
Maar waar vindt je meer info ik wil alleen naar de dressuurhengsten.
Tango40 schreef:Ik ga donderdag vrijdag en zaterdag. Dat was de planning. Donderdag moet er een hangst voor die ik heb klaar gemaakt, vrijdag komt er een paard van ons. en die moet zaterdag op de salect sale.
Hele gezellige dagen dus weer!!

Tango40 schreef:Ik ga donderdag vrijdag en zaterdag. Dat was de planning. Donderdag moet er een hangst voor die ik heb klaar gemaakt, vrijdag komt er een paard van ons. en die moet zaterdag op de salect sale.
parouscha schreef:Wat kosten de kaarten .
Misschien kan iemand mij dit even zo vertellen zonder dat ik door verwezen wordt naar de kwpn site![]()
meiske16 schreef:Tango40 schreef:Ik ga donderdag vrijdag en zaterdag. Dat was de planning. Donderdag moet er een hangst voor die ik heb klaar gemaakt, vrijdag komt er een paard van ons. en die moet zaterdag op de salect sale.
Zou je haast een Passe-partout kunnen bestellen.
r0dY schreef:Tango40 schreef:Ik ga donderdag vrijdag en zaterdag. Dat was de planning. Donderdag moet er een hangst voor die ik heb klaar gemaakt, vrijdag komt er een paard van ons. en die moet zaterdag op de salect sale.
hey karen, wij gaan met school eindelijk naar de dressuurdag, misschien zien we je nog wel![]()
suc6 alvast, welk nummer heeft die van de vrijdag, kan ik ff opletten![]()
maar het is de rhodium * Zirkoon
meiske16 schreef:Tango40 schreef:Ik ga donderdag vrijdag en zaterdag. Dat was de planning. Donderdag moet er een hangst voor die ik heb klaar gemaakt, vrijdag komt er een paard van ons. en die moet zaterdag op de salect sale.
Zou je haast een Passe-partout kunnen bestellen.
Omdat wij zelf een hengst hebben lopen krijg je bandjes. Gelukkig wel