die "e" ertussen moet je maar even vergeten.Ik kon me na al die foto's niet meer herinneren bij wie jij was Neonlight, maar je herkent 'm gelukkig zelf.
Foto's maken is idd moeilijk, niet alleen bij aangespannen sport, ook bij dressuur, het moment dat jij op het knoppie klikt en het moment dat ( vooral een digitaal ) toestel de foto maakt ligt te ver uit elkaar, het paard heeft dan alweer een aantal passen gedaan.
Dit is ook maar een selectie uit vele foto's hoor. Vind ze zelf niet eens zo bijzonder, gezien er erg veel bewogen beentjes op staan, en ik wil alles messcherp hebben. Maar dat ligt meer aan het toestel dan aan me zelf.
Ik weet dat je juist de knie-actie op het hoogste erop moet hebben, maar dat is zo moeilijk als je op 1 punt achter het dranghek staat en ze komen in hoog tempo voorbij. Heb ook heel veel schuin genomen, omdat ze vaak te dichtbij langs kwamen om ze er helemaal op te krijgen van de zijkant. Dan had ik verder naar achteren moeten gaan staan, maar dan had vast iemand mn mooie plekje gejat

Ach, ik ben geen sterke fotograve, het ging om het plaatje en de sfeer van het CH.
Leuk dat je ervolgend jaar ook weer bent Neonlight, ik zal dan smorgens voor je aan de poort zitten met verse koffie en thee oke ?
Dus iets warms is lekker!
Heb er 2 foto's van ingelijst staan, geweldig gewoon! Alleen ijs en ijskoud was het toen in Hagenstein!