MarrieLeen schreef:IRH goedgekeurde rijhelm: van 79,95 voor 55,-
Oeh
Denk dat ik toch ook nog maar eens langs ga, heb net een nieuwe cap nodig
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MarrieLeen schreef:IRH goedgekeurde rijhelm: van 79,95 voor 55,-
Denk dat ik toch ook nog maar eens langs ga, heb net een nieuwe cap nodig

We hebbe een longeerzweep nodig en ik een longeerlijn! 
liekieJ schreef:Ik was net aan het sparen, maar ik denk dat het even hier stoptWe hebbe een longeerzweep nodig en ik een longeerlijn!
). Daar hadden ze nog wel het foldertje van het oktober (?) tentenkamp liggen, maar niets over het eindejaars knalfestijn ! De dame in kwestie wist dat het in ieder geval morgen ging beginnen .... 

MotherGoose schreef:Ik was afgelopen zaterdag in de buurt van Sint Willebrord, dus ben ff langsgewipt bij de Hypo Brabant (altijd leuk die paardenspullen). Daar hadden ze nog wel het foldertje van het oktober (?) tentenkamp liggen, maar niets over het eindejaars knalfestijn ! De dame in kwestie wist dat het in ieder geval morgen ging beginnen ....
Ik heb die site van ze http://www.hypoplaza.demon.nl daarom de hele week al in de gaten gehouden, maar er staat nog steeds niets op. Dus als iemand die folder kan inscannen doet diegene menig bokker een plezier denk ik.
Zijn er hier nog bokkers die morgen gaan ??
?
taborlover schreef:Wie weet er waneer er tentekamp is, ik weet alleen dat ut tege ut einde van ut jaar is. maar wil er graag heen maar weet nie welke datums ut zijn.
Wie o Wie weet ut?? als ju ut weet wil ju ut dan ff zegguh![]()
Groetjes evelien
taborlover schreef:Wie weet er waneer er tentekamp is, ik weet alleen dat ut tege ut einde van ut jaar is. maar wil er graag heen maar weet nie welke datums ut zijn.
Wie o Wie weet ut?? als ju ut weet wil ju ut dan ff zegguh![]()
Groetjes evelien