)! Ze doet het braaf zo hoor, en wat een mooi (leen) tuig! Staat haar beeldig, t wordt vast een plaatje voor de koets! Groetjes! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)! Ze doet het braaf zo hoor, en wat een mooi (leen) tuig! Staat haar beeldig, t wordt vast een plaatje voor de koets! Groetjes!

Citaat:Wat een mooie tinkermerrie zeg! Je hebt een heel leuk profiel

Citaat:ah ik lees het al, 12 mei. Nou dan scheelt het niet veel met Nuala, echt een dikke buik dus die Sweety! Dat wordt een mega veulen!
Maar ze krijgt wel onbeperkt hooi op het moment, een klein emmertje brood en een kleine kg kruidenmelgeling zou dat er mee te maken kunnen hebben
?

Citaat:leuk hoor maar officeel hoort de voorpluk onder het hoofdstel
leuk paardje ziet er goed uit!

Citaat:Ziet er goed uit zo! Idd erg mooi tuig, zigeunertuig toch?
Na de feestdagen ga ik het bestellen. Ik kijk er nu al naar uit. Alleen vrees ik dat Sweety binnen een paar maand niet meer tussen mijn Burry gaat passen
Citaat:Nuala is geloof ik 26 mei uitgerekend. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik bij Sweety ook dacht aan een zwarte hengst. Krijgen we er allebei eentje volgend jaar
Maar dat het een flinke word bij Sweety is zeker!
toch houden. En mijn vriend heeft een zwak voor zwarte dieren dus misschien gaat hij dan eindelijk geintresserd raken in de paarden. En als mijn vriend misschien toch ooit wilt gaan rijden is het maar goed dat het veulen een grote jongen word kijk maar in mijn profiel naar mijn vriend