Tinker Sweety in't getuig en zwanger buik foto's !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:50

Wat een mooie tinkermerrie zeg! Je hebt een heel leuk profiel (ga altijd even kijken als ik iets bonts tegenkom )! Ze doet het braaf zo hoor, en wat een mooi (leen) tuig! Staat haar beeldig, t wordt vast een plaatje voor de koets! Groetjes!

_Sammy_

Re: Tinker Sweety in't getuig en zwanger buik foto's !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:53

leuk hoor maar officeel hoort de voorpluk onder het hoofdstel
leuk paardje ziet er goed uit!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:55

Ziet er goed uit hoor!

Wat is Sweety al rond zeg! Uitzonderlijk voor een merrie die nog niet heeft geveuld! Ze is veel ronder dan Nuala zelfs.

Wanneer is ze ook alweer uitgerekend?

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:56

ah ik lees het al, 12 mei. Nou dan scheelt het niet veel met Nuala, echt een dikke buik dus die Sweety! Dat wordt een mega veulen!

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 18:03

Citaat:
Wat een mooie tinkermerrie zeg! Je hebt een heel leuk profiel

Thanx ik heb mijn profiel net nog bijgewerkt. ik hoop dat de foto's nu eens blijven staan want wat een werk zeg amaai
Citaat:
ah ik lees het al, 12 mei. Nou dan scheelt het niet veel met Nuala, echt een dikke buik dus die Sweety! Dat wordt een mega veulen!

Denk je? Ik heb er echt geen verstand van Maar ze krijgt wel onbeperkt hooi op het moment, een klein emmertje brood en een kleine kg kruidenmelgeling zou dat er mee te maken kunnen hebben ?
De kleine beweegt ook al erg veel. Vooral 's morgens dan zie je echt veel beweging bij de flank. Als ik er s'avond extra op let zie ik niks meer of hooguit de ademhaling.
Voor wanneer is Nuala weer uitgeteld Esme?
Bij Sweety zit er een grote zwarte hengst in wacht maar af
Nu zei mijn vriend laatst dat hij dat heel tof zou vinden een zwarte tinker. Ik ben zo benieuwd
Citaat:
leuk hoor maar officeel hoort de voorpluk onder het hoofdstel
leuk paardje ziet er goed uit!

Bedankt Ik zal er op letten de volgende keer. Maar dat is zo een vreemd zicht haha zal even wennen zijn.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:29

Ziet er goed uit zo! Idd erg mooi tuig, zigeunertuig toch?
Buikje is idd ook al aardig aan t groeien

Nuage

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:28

Nuala is geloof ik 26 mei uitgerekend. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik bij Sweety ook dacht aan een zwarte hengst. Krijgen we er allebei eentje volgend jaar

Maar dat het een flinke word bij Sweety is zeker!

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 11:04

Citaat:
Ziet er goed uit zo! Idd erg mooi tuig, zigeunertuig toch?

Indd Leon Zigeuner tuig. Past eigenlijk toch het leukst bij een zigeuner paad he Na de feestdagen ga ik het bestellen. Ik kijk er nu al naar uit. Alleen vrees ik dat Sweety binnen een paar maand niet meer tussen mijn Burry gaat passen
Citaat:
Nuala is geloof ik 26 mei uitgerekend. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik bij Sweety ook dacht aan een zwarte hengst. Krijgen we er allebei eentje volgend jaar

Maar dat het een flinke word bij Sweety is zeker!

Ik spreek hier dus ook de hele tijd over "hem" en "hij" Mijn moeder wees me er laatst op. Weet je ik heb hengsten en ruinen altijd leuker gevonden en zei altijd dat ik nooit een merrie wilde. Maar bij een hengst zit je weer met het probleem castreren of niet.
Mijn hartje zegt "ik wil een hengst" maar mijn verstand zgt "hopelijk is het een merrie" Kleur maakt echt niet uit omdat we "hem" toch houden. En mijn vriend heeft een zwak voor zwarte dieren dus misschien gaat hij dan eindelijk geintresserd raken in de paarden. En als mijn vriend misschien toch ooit wilt gaan rijden is het maar goed dat het veulen een grote jongen word kijk maar in mijn profiel naar mijn vriend