rockey schreef:pff die cijfers voor florencio, matig voor zo'n wereldbok!! verder zitten er zeker wel mooie bokken tussen, had voor florencio minstens 3 9-ens verwacht
Je haalt me de woorden uit de mond!
Wel weer erg mooie foto's!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rockey schreef:pff die cijfers voor florencio, matig voor zo'n wereldbok!! verder zitten er zeker wel mooie bokken tussen, had voor florencio minstens 3 9-ens verwacht
Suzanne F. schreef:rockey schreef:pff die cijfers voor florencio, matig voor zo'n wereldbok!! verder zitten er zeker wel mooie bokken tussen, had voor florencio minstens 3 9-ens verwacht
Yeps!!![]()
Maar ja das KWPN he? Je gaat toch geen niet KWPN gefokte hengst zulke hoge punten geven? Kan niet, dan gaan ze af.
Valdez....zucht, ben bijna overtuigd dat deze op Votje gaat van het voorjaar...Wil hem eerst zelf nog een keer zien.
dus vind die punten echt matig, ben benieuwd wat happie er over te zeggen heeft tijdens de les.
wauwie 
wel begrijpelijk dat deze niet door is door z'n karakter...
!!
!! fresco schreef:Sorry dat ik het zeg maar die Florencio word matig voorgesteld....
Je hebt trouwens prachtige foto's gemaakt, wat heb je ze er super op gezet!
Echt vakwerk!
VValar schreef:Oe gave foto's joh! Lekker duidelijk. Die Vivaldi is toch van van uytert? Had hem op de hengstenshow al gezien, super leuk ding! Die houston lijkt zo een super mooi type. Wil hem wel eens in het echt bekijken. Van the Man ziet er stout uitJe zou er mij niet op krijgen hehe. Schimmeltje spreekt me zo op de foto's niet aan. Florencio is natuurlijk super beest. En ben ook zeer benieuwd naar johnson in het eggie.

parouscha schreef:En wie is de laatste hengst?
manzano schreef:Jeetje, die laatste foto ziet er heftig uit!!!!
ff offtopic: de copyright vind ik niet zo mooi zo....zou de kleur anders doen.

nah, KWPN wil hem niet vragen en HP zou het niet doen...jammer...)
haha!! Antoinette schreef:Ik was trouwens nog een foto vergeten, die ook hoorde bij de algehele impressie![]()
WhiteRose schreef:'k Wil niet zeggen dat ik totaal voor Van the Man ben, maar eh... hengst, hartstikke jong, zoveel drukte om zich heen, enz. Tja, misschien was dit ook niet het moment om echt mooie poses van m te zien
starlet schreef:wauw wat een mooie hengsten... ik ben wel heel benieuwd wat voor een camera en wat voor een lens je hebt gebruikt voor het maken van deze foto's, ze zien er erg goed uit.