Metamorfose

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 08:45

TI -> ITP

en geen verzameltopic van metamorfoses van maken!

Knollehollen

Re: Metamorfose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 10:17

Dag Supertje

Heb nog een paar foto's gevonden van toen hij 1,5 jaar oud was, ik heb ze zelfs onlangs ingelijst in een grote lijst met andere paardjes van mij. Kan alleen de foto's nog niet inscannen helaas, wanneer dat mogelijk is stuur ik je een PB, ok? Ik kan er wel alvast copieëen van maken, dan stuur ik ze wel per post alvast. PB je me je adres dan even?

Toen Jordy 1,5 jaar oud was, had hij al heel mooi gangwerk en qua bouw zag er er ook al heel goed uit, wel klein van stuk, moest ik nog wel een beetje doorheen kijken toen, maar is ook uitgegroeid tot een hele mooi paardje. Zoiets moest je ook durven te kopen, maar helaas zijn karakter was niet passend bij mijn staladres, hij sprong over alle sloten en moest daarom weg, anders kreeeg ik ruzie met de boer, die vond dat ik hem in mijn eigen weide moest houden of anders maar moest verkopen. Ook brak hij bij iedereen los en vluchtte weg. Ik weet nog goed dat ik tegen een (paarden)vriendin zei van ach zet jij hem maar even in een andere stal en ja hoor, hij ontsnapte gelijk door het op een lopen te zetten en zich daardoor los te rukken. Mijn vriendin was helemaal verbouwereerd, zoiets had ze nog nooit meegemaakt. Ook bij andere mensen ontsnapte hij telkens, zelfs bij enorme sterke mannen en echte paardenkenners rukte hij zich los en moesten het nakijken geven. Gelukkig rende hij dan altijd naar de weide toe en konden we hem met opjagen wel weer terug in zijn stal krijgen. Ik heb er wat mee afgetobt, dat mogen jullie rustig weten. Hij is uiteindelijk (gelukkig) bij Supertje terechtgekomen en qua karakterverandering, nou dat is ook helemaal goedgekomen op een paar hele kleine uitzonderingen na.

Zodoende heb ik veel ervaringen opgedaan met paarden die geen vertrouwen hebben. 1 ding moet ik zegggen, hij heeft mij of anderen nooit geschopt of gebeten, dan had het voor hem minder goed afgelopen denk ik en was er misschien allang worst van gemaakt. Jordy heeft ondanks alles een superkarakter.

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:42

Lielle schreef:
TI -> ITP

Mogen we nu wél of geen voor-en na foto's van onze lievelingen plaatsen ?

Annick

Re: Metamorfose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:50

zo die zijn echt veranderd zeg, prachtig gewoon.
ik heb ook een ventje die zo veranderd is.
ik geloof dat we geen foto's mogen plaatsen......jammer.

Annick

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:43

Is wel gaaf om te zien hoe die paarden kunnen veranderen. Houd ik toch maar lekker moed voor de beestenbende die nog bij mij staan....

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:36

Keevagirl schreef:
Lielle schreef:
TI -> ITP

Mogen we nu wél of geen voor-en na foto's van onze lievelingen plaatsen ?

Geen

(sorry, ff kort maar krachtig, wel zo duidelijk)

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 22:09

gaaf zeg dieny hoe ze veranderd is, mooi hoor! echt super

en maxolo, wowie hihi
die herken je echt niet meer