Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

MsMarit schreef:Die vrouw zegt al JAREN dat ze geen geld heeft voor voer enz enz.. maar ondertussen krijgen ze elke keer toch weer te eten.... Ze krijgt ook spullen vand er neef *die woont er tegenover achter die coniferenzooi* Ik snap heus dat e het zielig vind en dat je ze wil verzorgen enz maar dan zal je het toch voor lief moeten nemen dat die vrouw zo is...... En als je dat niet kan moet je der ook niet aan beginnen... ze zien er voorlopig nog niet heel zielig uit.. en ik rijd er iedere dag langs!!
Cassidy schreef:Sta jij er 24 uur per dag bij om te kijken wat ze binnen krijgen?
Staat er geen gras meer op het weiland?
Overigens toont het weer eens van gebrek aan inzicht als iemand ijzers onder wil en verder de paarden niet te eten kan geven.
En als je er niet tegen kunt dat je er geen waardering van de eigenaar voor krijgt, moet je er niet aan beginnen. De waardering van de paarden is zeker niet genoeg?

Citaat:en dat ik wel wat waardering ervoor terug wil lijkt me logisch
hoe zou jij het vinden gebruikt te worden voor je geld en dan ineens op kan rotten zonder rede
plien4tarzan schreef:Maar een vraagje, waarom zet je dit zo opelijk op internet?
Je beschuldigt die vrouw van vanalles, maar zo slecht zien die paarden er niet uit.
Mijn expaard heeft hele slechte hoeven en zijn hoeven zagen er al zo uit als ik 1,5 maand de hoefsmid niet liet komen.
Ik geloof delen van je verhaal wel, maar ik denk ook dat je het allemaal niet zo moet overdrijven.
Laat het gewoon zo zijn en ga af en toe eens kijken hoe het gaat. Als het slechter gaat kan je altijd nog ingrijpen. Maar dat verwacht ik eigenlijk niet.
Als die paarden echt zo weinig te eten krijgen word die haf blijkbaar dik van lucht alleen.
elle01 schreef:Quote:
en dat ik wel wat waardering ervoor terug wil lijkt me logisch
hoe zou jij het vinden gebruikt te worden voor je geld en dan ineens op kan rotten zonder rede
maar wat mij niet helemaal duidelijk is, heeft die vrouw je dan gevraagd om haar te helpen? want als ze je niet gevraagd heeft en je verzorgt ze uit jezelf, en je besteed er zelf geld aan uit, tsjah dan hoef je van die vrouw verder niets te verwachten. tuurlijk waardering is fijn, maar misschien vind die vrouw het ook niet leuk dat je je ermee bemoeit ofzo?
als ze je wel gevraagd heeft dan mag er wel wat waardering voor worden gegeven idd!
verders vind ik het er ook niet zo slecht uitzien, denk dat als je er een borstel over heen zou halen het alweer een stuk verzorgder uit ziet.