grappig hoor Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
grappig hoor
leuke fjord! 
Vind zn natuurlijke donzige vachtje een stuk mooier (en ook practischer) maar dat wist je al
Groetjes!
Maar beter even gigantisch voor aap lopen dan kou vatten met een zwaar bezwete nek

Nikkii_Lisa schreef:Ik vind het wel een praktisch patroon, zo'n kaal paard ziet er knapper uit, maar dit is veel handiger. De plekken waar ie veel zal zweten zijn geschoren, en hij heeft toch zn harige kleedje nog op zn billen
En die kleur zal vanzelf verdwijnen, dat is heel veel stof en vet, na een paar keer goed poetsen zal ie weer zn eigen kleurtje krijgen
.
. In veel gevallen ziet het er namelijk wel stukken beter uit, dan krijg je gewoon een effen wittig fjordje met wat scheerstrepen. Al die grijze vlekken zijn niet echt de bedoeling.
Ik vind het verhaal eromheen erg leuk!!

Maar als je elke dag intensief rijd is het mischien wel prettiger voor het paard. Dat je nu lekker kunt rijden zonder hij gaat zweten, veel rijplezier! Glossi schreef:Aaah, zielige fjord haha![]()
Vind het altijd zonde als iemand zijn, fjord/ijs/haflinger/shet of zo scheert. Die lange haren horen bij zeMaar als je elke dag intensief rijd is het mischien wel prettiger voor het paard. Dat je nu lekker kunt rijden zonder hij gaat zweten, veel rijplezier!
Mijn fjord is namelijk ook geschoren (jachtmodel) en die ziet er zo uit:
! Ja mooi is anders maar het gaat om het functionele! Ik scheer mn beesten gewoon helemaal niet (fjord ook niet), die kan gewoon bezweet (maar al wel afgekoeld) de wei op zonder kou te vatten.