) zonder-zadel-foto. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) zonder-zadel-foto. 

Ik weet eigenlijk niet meer wat nog te zeggen. Ze zijn echt prachtig. Wat ben ik blij dat je Snowdon toen niet verkocht hebt jullie horen gewoon echt samen ! BlazingBoots schreef:Heeeeel cool!! jij hebt zo te zien een super evenwicht! maar lig je nou met je hoofd tussen zijn hoeven?? jij durft wel zeg!!

MirandaB schreef:Jeetje wat een vertrouwen en wat een liefde straalt er van deze fotos uit.. Helemaal geweldig !!
Hoe heten ze ook alweer?? The Future Guys???!!!!
Heb 1 lesje gehad van Arthur v. Osch, via de Bit. Was voornl erg lachwekkend en ook wel wat handige tips gehad. Maar is niet te vergelijken met wat hier te zien is hoor! snowdon schreef:
@Christah: Jij ziet het dus ook... ik riep dat al vaker
Had alleen nooit echt veel foto's van Snowdon gezien. Maar jeetje. Teken er andere vlekken op en je hebt bijna een kopie. Écht heel erg apart gewoon.
Wat een ontzettend gave foto's Leon, egt super. Jij en Snowdon zijn egt een leuk stel samen
. Ga zo door zou ik zeggen, want dit kun je niet doen als er geen wederzijds vertrouwen is, zijn veel mensen die hiervan dromen!
Christah schreef:Ja, ik weet dat je het vaker zei.Had alleen nooit echt veel foto's van Snowdon gezien. Maar jeetje. Teken er andere vlekken op en je hebt bijna een kopie. Écht heel erg apart gewoon.
die zie je niet gauw.

grandioos!