. Hij heeft een ontzettend mooie uitstraling. En zijn oortjes zijn zo lief
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Hij heeft een ontzettend mooie uitstraling. En zijn oortjes zijn zo lief
. rOmii schreef:eej soOks ik vind het raar dat je een paard lelijk vind,,!! hij ziet er heel lief uit en helemaal nii lelijk,,!! ik vind die ogen juist schattig
Faas schreef:Voor iemand die zo zeker is van haar zaak schiet je wel erg in de verdediging.
Nee, ik heb nog nooit gezegd van een paard dat het lelijk is, helemaal niet van een dier. Sterker nog, ik zeg het nog niet eens van een dier. Maar ik kijk dan ook niet naar de onbelangrijke schil eromheen. Ik mag me verrijkt voelen met het dieper en verder kunnen kijken.
Ziet eruit als een schatje!
Cremellos blijven apart om naar te kijken!
) Maar "een goed paard heeft geen kleur" en om een kleur zal ik een paard dan ook nooit lelijk noemen.
Maar nog meer hele mooie!Nouska schreef:Mooie fotos!!!Ziet eruit als een schatje!
Er is niks mis mee om een paard/dier lelijk te vinden, ik zeg ook wel eens dat ik een paard spuuglelijk vind (maar ik fok dan ook en moet wel selecteren - met lelijke paarden werk je en/of je knuffelt met ze, maar ermee fokken doe je nou eenmaal niet) Maar "een goed paard heeft geen kleur" en om een kleur zal ik een paard dan ook nooit lelijk noemen.
Maar wel apart dat mensen hier alleen positieve reacties aanvaarden. Als iemand hem lelijk vindt dan vindt ie hem toch gewoon lelijk???? Ik zou er geen nachtje minder om slapen. Dat is dan gewoon de mening van die persoon. Maar ik heb dan ook wel zat lelijke dingen over mijn beessies aangehoord in mijn levenMaar nog meer hele mooie!
-x- Nouska
Nouska schreef:Mooie fotos!!!Ziet eruit als een schatje!
Er is niks mis mee om een paard/dier lelijk te vinden, ik zeg ook wel eens dat ik een paard spuuglelijk vind (maar ik fok dan ook en moet wel selecteren - met lelijke paarden werk je en/of je knuffelt met ze, maar ermee fokken doe je nou eenmaal niet) Maar "een goed paard heeft geen kleur" en om een kleur zal ik een paard dan ook nooit lelijk noemen.
Maar wel apart dat mensen hier alleen positieve reacties aanvaarden. Als iemand hem lelijk vindt dan vindt ie hem toch gewoon lelijk???? Ik zou er geen nachtje minder om slapen. Dat is dan gewoon de mening van die persoon. Maar ik heb dan ook wel zat lelijke dingen over mijn beessies aangehoord in mijn levenMaar nog meer hele mooie!
-x-
Nouska
SoOks schreef:Waar slaat dat nou weer op ?
Ik heb niet gescholden hoor...
En in welk bericht blijkt dan dat ik iemand anders mening niet respecteer ?
En ik me aangevallen voelen...echt niet...
..
maar iedereen hoort wel eens van anderen iets over een paard wat ze niet leuk vinden.
Als zij het paard lelijk vind moet je maar zo denken * als ik hemn maar mooi vind *
Je bent vast super gelukkig met hem!
Cinnepin schreef:Sooks is gewoon eerlijk. Het is natuurlijk niet leuk om zoiets over je lieveling te horenmaar iedereen hoort wel eens van anderen iets over een paard wat ze niet leuk vinden.
Je moet er gewoon niet te veel op in gaan. Op bokt mag je je mening nou eenmaal gevenAls zij het paard lelijk vind moet je maar zo denken * als ik hemn maar mooi vind *
Ontopic : Het is ook niet zo erg mijn smaak moet ik zeggen. Het klinkt misschien heel gek maar mij gaf de kleur van z'n ogen zo'n enge indruk aan.
Maar hij ziet er verder wel lief uitJe bent vast super gelukkig met hem!

*Tamara* schreef:SoOks schreef:Waar slaat dat nou weer op ?
Ik heb niet gescholden hoor...
En in welk bericht blijkt dan dat ik iemand anders mening niet respecteer ?
En ik me aangevallen voelen...echt niet...
Laten we er maar over ophouden, het gaat giga offtopic en het ging uiteindelijk om het paard nietwaar, niet over wie er nu gelijk heeft
SoOks schreef:Sorry, ik vind het echt een lelijk paard hoor....
Maar das mijn mening dan....
Chiqa schreef:Ik dacht toen ik de foto's zag, oef dat is niet mijn smaak, maar dta is niet belangrijk!
Jullie zien er heel erg gelukkig uit op de foto's jullei zijn een prachtige combie ik ben heel blij dat iedereen een andere smaak heeft anders reed iedereen op een arabier imo.
Leuk paard, ik vind dat blauwe oog helemaal geweldig
Er zit volgens mij echt helemaal geen kwaad in... Het lieve straalt er gewoon vanaf

SoOks schreef:Faas schreef:Voor iemand die zo zeker is van haar zaak schiet je wel erg in de verdediging.
Nee, ik heb nog nooit gezegd van een paard dat het lelijk is, helemaal niet van een dier. Sterker nog, ik zeg het nog niet eens van een dier. Maar ik kijk dan ook niet naar de onbelangrijke schil eromheen. Ik mag me verrijkt voelen met het dieper en verder kunnen kijken.
Zo, psycholoog ofzo ?
Jezusmina....
En waarom schiet ik nou ineens weer in de verdediging ?
Slaat echt nergens op
. Nee geen psycholoog. Maar jouw reacties zijn wel heftig. Lees ze zelf maar eens terug.