De liefde tussen een mens en een paard...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Re: De liefde tussen een mens en een paard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 16:58

Het is ook 100% gemeend. Anders zou ik het niet zeggen . Hij heeft een ontzettend mooie uitstraling. En zijn oortjes zijn zo lief

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 17:17

Wauw!
Zeer apart die ogen, erg mooi!
Veel plezier nog samen .

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 17:38

Je hebt mooie paardne en minder mooie paarden

deze is SUPER!!

wat een knuffel zeg. ik vind die ogen helemaal geweldig!

SoOks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 18:37

rOmii schreef:
eej soOks ik vind het raar dat je een paard lelijk vind,,!! hij ziet er heel lief uit en helemaal nii lelijk,,!! ik vind die ogen juist schattig

Als ik vind dan vind ik dat toch!
Jullie gaan mij echt niet wijsmaken dat jullie nooit hebben gezegd: hog, wat vind ik dat een lelijk paard!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 18:43

Voor iemand die zo zeker is van haar zaak schiet je wel erg in de verdediging.

Nee, ik heb nog nooit gezegd van een paard dat het lelijk is, helemaal niet van een dier. Sterker nog, ik zeg het nog niet eens van een dier. Maar ik kijk dan ook niet naar de onbelangrijke schil eromheen. Ik mag me verrijkt voelen met het dieper en verder kunnen kijken.

SoOks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 18:46

Faas schreef:

Nee, ik heb nog nooit gezegd van een paard dat het lelijk is, helemaal niet van een dier. Sterker nog, ik zeg het nog niet eens van een dier. Maar ik kijk dan ook niet naar de onbelangrijke schil eromheen. Ik mag me verrijkt voelen met het dieper en verder kunnen kijken.

Zo, psycholoog ofzo ?
Jezusmina....
En waarom schiet ik nou ineens weer in de verdediging ?
Slaat echt nergens op

Frysk_koekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 18:57

Wat je zegt ben je zelf met je kont 10x door de helft

CREMELLO'S ROCKS

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 19:24

Ah Gringo, hij blijft zó leuk

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 19:26

Mooie fotos!!! Ziet eruit als een schatje! Cremellos blijven apart om naar te kijken!

Er is niks mis mee om een paard/dier lelijk te vinden, ik zeg ook wel eens dat ik een paard spuuglelijk vind (maar ik fok dan ook en moet wel selecteren - met lelijke paarden werk je en/of je knuffelt met ze, maar ermee fokken doe je nou eenmaal niet ) Maar "een goed paard heeft geen kleur" en om een kleur zal ik een paard dan ook nooit lelijk noemen.

Maar wel apart dat mensen hier alleen positieve reacties aanvaarden. Als iemand hem lelijk vindt dan vindt ie hem toch gewoon lelijk???? Ik zou er geen nachtje minder om slapen. Dat is dan gewoon de mening van die persoon. Maar ik heb dan ook wel zat lelijke dingen over mijn beessies aangehoord in mijn leven Maar nog meer hele mooie!

-x- Nouska

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 19:38

Ik vind hem niet echt mooi, maar volgens mij is die wel lief!

SoOks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:04

Nouska schreef:
Mooie fotos!!! Ziet eruit als een schatje! Cremellos blijven apart om naar te kijken!

Er is niks mis mee om een paard/dier lelijk te vinden, ik zeg ook wel eens dat ik een paard spuuglelijk vind (maar ik fok dan ook en moet wel selecteren - met lelijke paarden werk je en/of je knuffelt met ze, maar ermee fokken doe je nou eenmaal niet ) Maar "een goed paard heeft geen kleur" en om een kleur zal ik een paard dan ook nooit lelijk noemen.

Maar wel apart dat mensen hier alleen positieve reacties aanvaarden. Als iemand hem lelijk vindt dan vindt ie hem toch gewoon lelijk???? Ik zou er geen nachtje minder om slapen. Dat is dan gewoon de mening van die persoon. Maar ik heb dan ook wel zat lelijke dingen over mijn beessies aangehoord in mijn leven Maar nog meer hele mooie!

-x- Nouska

Eindelijk iemand die normaal doet en andere mensen in z'n eigen waarde laat!

Mosea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:10

zeker een heel apart dier!!!
maar wel leuk! heb nog nooit egt zown paard gezien

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 20:18

Nouska schreef:

-x-
Nouska

Tuurlijk kan iemand een paard lelijk vinden. Maar je kan dat op verschillende manieren zeggen en het is sowieso al niet leuk om zoiets over je lieveling te horen die in jouw ogen het mooiste paard op de wereld is. Slaap er ook niet minder om maar het is wel de manier waarop het gezegd wordt. En tsja, daar wordt op Bokt ook erg op gelet, omdat het al snel erg l*llig over kan komen

En SoOks, het is gewoon de manier waarop je het zegt.. Je schiet gelijk ontzettend in de verdediging, strooit met scheldwoorden en voelt je ontzettend aangevallen als jij wordt aangekeken op wat je zegt. Als het jouw mening is, en je graag wil dat anderen jouw mening respecteren, waarom respecteer je de mening van anderen dan niet?

SoOks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:47

Waar slaat dat nou weer op ?
Ik heb niet gescholden hoor...
En in welk bericht blijkt dan dat ik iemand anders mening niet respecteer ?
En ik me aangevallen voelen...echt niet...

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 20:51

SoOks schreef:

Laten we er maar over ophouden, het gaat giga offtopic en het ging uiteindelijk om het paard nietwaar, niet over wie er nu gelijk heeft

Gringo_o6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:00

Sooo super topic over een gezeik ..
Nou tamara.. weetje wij weten dat het een super paard is dus dat teldt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:07

Sooks is gewoon eerlijk. Het is natuurlijk niet leuk om zoiets over je lieveling te horen maar iedereen hoort wel eens van anderen iets over een paard wat ze niet leuk vinden.
Je moet er gewoon niet te veel op in gaan. Op bokt mag je je mening nou eenmaal geven Als zij het paard lelijk vind moet je maar zo denken * als ik hemn maar mooi vind *

Ontopic : Het is ook niet zo erg mijn smaak moet ik zeggen. Het klinkt misschien heel gek maar mij gaf de kleur van z'n ogen zo'n enge indruk aan.
Maar hij ziet er verder wel lief uit Je bent vast super gelukkig met hem!

Gringo_o6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:22

Ja kijk ze mag het vinden maar dan kan ze het gewoon wat vriendelijker brengen. Je moet ook rekening houden met andere.. dus

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 21:43

Cinnepin schreef:
Sooks is gewoon eerlijk. Het is natuurlijk niet leuk om zoiets over je lieveling te horen maar iedereen hoort wel eens van anderen iets over een paard wat ze niet leuk vinden.
Je moet er gewoon niet te veel op in gaan. Op bokt mag je je mening nou eenmaal geven Als zij het paard lelijk vind moet je maar zo denken * als ik hemn maar mooi vind *

Ontopic : Het is ook niet zo erg mijn smaak moet ik zeggen. Het klinkt misschien heel gek maar mij gaf de kleur van z'n ogen zo'n enge indruk aan.
Maar hij ziet er verder wel lief uit Je bent vast super gelukkig met hem!

Tuurlijk, maar je kan het ook op een iets andere, subtielere manier brengen, toch?

Zijn ogen zijn idd heel speciaal, lijken misschien eng maar ze zijn echt heel bijzonder, geven hem een hele speciale uitdrukking!

En idd Lisa, wij weten dat ie geweldig is

SoOks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 22:02

*Tamara* schreef:
SoOks schreef:

Laten we er maar over ophouden, het gaat giga offtopic en het ging uiteindelijk om het paard nietwaar, niet over wie er nu gelijk heeft

Ja...maar als jij zegt dat ik ga strooien met scheldwoorden terwijl ik zeker weet dat ik niet heb gescholden is ook niet eerlijk...
Ik geef alleen maar mijn mening, ik had het wel iets anders kunnen brengen, maar als ik dan gelijk gezeik krijg heb krijg ik ook steeds minder zin om mijn excuses aan te bieden dat ik het zo bracht...

maflingergek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 07:31

@sooks, in jou topic schrijf je dat je liever geen negatieve reacties wil op de lievelingspaarden, het moest een gezellig en leuk topic worden, gelukkig is het gesloten want met jou kan het gewoon niet gezellig worden.

sorry maar zo zeg je dat toch niet, en zeker als je de eerste bent met een reactie, ik vind het ook niet zo'n mooi paard, ik houd persoonlijk niet van maanogen, maar het lijkt me wel een lief paard, veel plezier nog met hem! (dat klinkt toch heel anders!!!)

groetjes Elianne

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 07:38

SoOks, lees deze 2 reacties eens:

SoOks schreef:
Sorry, ik vind het echt een lelijk paard hoor....
Maar das mijn mening dan....

Chiqa schreef:
Ik dacht toen ik de foto's zag, oef dat is niet mijn smaak, maar dta is niet belangrijk!
Jullie zien er heel erg gelukkig uit op de foto's jullei zijn een prachtige combie ik ben heel blij dat iedereen een andere smaak heeft anders reed iedereen op een arabier imo.

Er staat hetzelfde, alleen valt iedereen over jou en niemand over Chiqa. Zij brengt het heel wat subtieler dan jij dat doet... Het kan je mening zijn, maar op zo'n manier kan het toch kwetsend overkomen. Daarbij: dit is het internet, niemand ziet jouw gezichtsuitdrukking, niemand hoort je stem; het komt in letters een stuk harder over dan je hebt bedoeld. Lees evt. de regels voor ITP eens door (viewtopic.php?p=2455109#2455109). Je bent zowiezo niet verplicht te antwoorden in een topic, voor je berichtenaantal hoef je het niet te doen, ITP en HAW tellen niet meer mee. Onderbouw zo'n opmerking gewoon... Geef toch nog ergens iets positiefs ("maar de foto's zijn wel erg leuk/lief")... Of reageer gewoon niet.

Lelijk vind ik hem niet, wel vies Leuk paard, ik vind dat blauwe oog helemaal geweldig Er zit volgens mij echt helemaal geen kwaad in... Het lieve straalt er gewoon vanaf

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 07:51

Sylvia goed verwoord.

Ik vind vooral de eerst foto's dat de liefde tussen paard en eigenaar van het scherm afspat ! Heerlijk om te zien dat jullie zo van elkaar genieten. Zou meniggeen nog een voorbeeld aan mogen nemen

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 09:19

Die kleur vind ik onwijs mooi en blauwe ogen ook!
Laatst zag in een Welshje die cremello-kleurig was, woow!
Leuk beestje hoor!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 09:22

SoOks schreef:
Faas schreef:

Zo, psycholoog ofzo ?
Jezusmina....
En waarom schiet ik nou ineens weer in de verdediging ?
Slaat echt nergens op

. Nee geen psycholoog. Maar jouw reacties zijn wel heftig. Lees ze zelf maar eens terug.