Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Hij is echt enorm opgeknapt, hopelijk zit je er snel weer op! Complimenten hoor! Jura schreef:Ik vind het een erg mooi paard, en hij gaat vast alleen maar mooier worden. Leuke foto's!
Anoukie schreef:Wauw Katja, wat een knap dier . Hij is echt enorm opgeknapt, hopelijk zit je er snel weer op! Complimenten hoor!
Katja schreef:Jij vond hem de vorige keer nog niet zo aansprekend op de foto.Leuk dat hij je nu wel aanspreekt.
Ik hoop binnenkort weer foto's onder het zadel te kunnen laten zien ben benieuwd hoe het verschil dan toont.
).
Katja schreef:Daar ga ik wel vanuit. Als ik zie hoe hij al is opgeknapt tijdens alle toestanden door van een beetje stappen.
En nu is hij de laatste drie weken wat aan het werk en gaat het helemaal supersnel.

en wat glanst die mooi
!!

Ilindra schreef:Wow, hij ziet er echt super uit Katja
Denk dat de fokker erg blij is met die foto, hij staat er echt goed op.

Cuddle schreef:Jeetje Katja.... wat een verschil is dat zeg! Toen je hem net gekocht had en met nu!!
Ik vind dat ZO knap he, dat je daar ( bij aankoop) dus door heen kan kijken... Hoe is dat gegaan, wist je veel van de afstamming af? Of heb je het er gewoon op gegokt? Je verwacht toch gewoon niet dat dit paard er zo uit heeft gezien????
Ik vind het echt een knapperd!!! Je bent een mazzelaar!
Veel succes met je mooierd en ik ben benieuwd hoe de volgende foto's er uit komen te zien!
Heeft ie geen littekens aan zijn wonden over gehouden? Ik hoop van niet!
Liefs

?
magic_lover schreef:Kan zijn dat ik erover heen gelezen heb![]()
Hoe oud is hij?
Yvonniej schreef:wat een machtig mooi paard zeg!
Jij hebt goed werk verricht.. de fokker zal er van opkijken
foto's onder het zadel volgen toch zeker wel?