Leuk setje

Wel foto's maken he morgen en dan even op Bokt zetten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het ging trouwens best goed
had 165 en een achtste prijs. Heb nu 11 winstpunten in de B en ga 5 november L1 starten. En jongens discusseren jullie maar lekker verder over die bandages, ik trek m er niks van aan, ik vind het wel goed. In de bak trapt ze of stoot ze zich als ze los is regelmatig tegen het hek, Nou dan wil ik niet weten hoe haar benen er uit zien. En verder mensen.. Echt hele leuke reacties. En hoe ze zo glimt..? Tsjaa ze zit lekker in haar vel, vrolijk paardje en krijgt gewoon de dagelijkse verzorgen die nodig is.
CarolineP schreef:Wat is er dan tegen bandages?(Mits ze correct omgedaan zijn).
Leuk paard hoor! Is ie nog jong?
Vandaar dus dat ze nog niet zoveel bespiering heeft.
Iedereen moet toch zelf weten of hij/zij bandages omdoet. Als ik een paard had dat niet echt voorzichtig is als hij rent, dan zou ik hem persoonlijk ook bandages omdoen.
lienow schreef:Ik snap niet waarom jullie zo over die bandages blijven doorzeuren hoorIedereen moet toch zelf weten of hij/zij bandages omdoet. Als ik een paard had dat niet echt voorzichtig is als hij rent, dan zou ik hem persoonlijk ook bandages omdoen.
Verder vind ik het echt een supermooi paard, hele mooie houding ook. Je zou niet zeggen dat ze 9 is.. is dacht een jaar of 5
!! En wat staat die kleur hem mooi
Maar dit doet ze gelukkig niet. Alleen als ze los in de bak is of in de wei lekker aan het racen is. Je ziet het ook wel op de filmpjes. Whaha het is wel een grappig gezicht he
waaauuw!
Kissytjuh schreef:Esss schreef:Heey Sharon! Je paardje ziet er goed uit joh! En het gaat ook goed met de wedstrijden hoor ik. 'k Zal binnenkort weer een keertje langskomen bij de paardjes... Groetjes aan iedereen daar!
-x- Esther
He Esss! Wist niet dat je ook op bokt zat! Wat leuk! En jaa gaat zeker goed met rijden enzo. Ben nu L1En je moet echt binnenkort ff langskomen!! Oja Natasja heeft haar scheenbeen gebroken en strompeld nu met krukjes rond
Gelukkig heeft ze genoeg hulp bij de paarden
Komt wel weer, 'k vind het ook leuk om de belevenissen van anderen te zien. Anywayz... wat balen voor Natas! Laat me raden: ze heeft een schop gehad van éen van d'r paarden?!?! Hoop dat ze snel weer de oude is.
Van V-Jay Ze wou een bilkoort vastmaken.. Ze stond er gewoon naast. En patss toen trapte die
Maarja laten we maar weer ff on topic blijven he
JollyGood schreef:CarolineP schreef:Wat is er dan tegen bandages?(Mits ze correct omgedaan zijn).
Leuk paard hoor! Is ie nog jong?
Bandages hebben totaal geen nut , en zijn alleen voor het plaatje.
De temperatuur in het been kan erg hoog oplopen waardoor er blessures kunnen ontstaan, de pezen en spieren worden er zwak van.
Kijk maar naar iemand met een gebroken arm die 6 weken in het gips heeft gezeten, als het gips eraf mag is die arm veel dunner dan die ander.
Bandages geven GEEN steun aan het been, beensbescherming heeft alleen nut bij klappen van buiten af, zoals met springen of een marathon mennen.
totaal overbodig, sommige mensen hebben voor 300 euro aan troep in de zadel kamer liggen waar ze hun paard alleen maar mee beschadigen onbedoeld.

Kissytjuh schreef:Ja je heb wel gelijk
(A)