Dat traanoogje heeft ie al altijd gehad eigenlijk, ik wreef het gewoon af en af en toe spoelde ik z'n oog 's met zo'n baby-pippetje met fysiologisch water (zo'n één-gebruiks-dosis-dingetje). Ik stak het dan in mijn BH zodat het lichaams-temp. kreeg
hehehe Voelt minder vreemd aan dan voor hem, koud kon ie niet echt waarderen
Z'n manen zijn idd. nog wel gegroeid hoor
Niet zo hard als van een ander ras maar t'groeit ook tegen de zwartekracht in hé
Heb er een stel foto's bij genomen van hier nog .... jee ... dat verschil
Prachtig om zien hoe mooi ie ontwikkeld!!
Mooie rits Roos
Zit er verbetering in nu tegenover voorheen? Zal nog wel vervelend voelen nu omdat het nog moet herstellen maar je weet vast wel wat ik bedoel 
Groetjes aan je mams en je paps (Erik hehehe naam van paps heb ik onthouden, mijn paps heet ook zo dus is niet zo moeilijk dan).
Alles OK met Chrisje ook?
normaal gingen we deze zomer op verrassingsbezoek/ziekenbezoek komen naar je met de tent maar t'weer heeft roet in het eten gestrooid ... grrrrrrr ... in een tentje met dat rotweer en een baby konden we niet maken. Moet zeggen dat ik een tijd heel ontgoocheld ben geweest en ik effe een time-out moest nemen, hadden er zo naar uitgekeken. Vandaar ook dat ik wilde weten wanneer en hoe je naar het ZH moest ... Het is me niet gegund geloof ik. Het doet me plezier om hem zo in z'n sas te zien showen!