Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
je slaat idd een beteje door
de rest vind ik wel leuk!

Geen autombilist die kan beweren jullie nìet gezien te hebben.
Maar waarom loopt ze de hele tijd in de krul? Een buitenrit is voor ontspanning tog?
Wij wonen aan de rand van het bos en trainen/rijden wel 4-5x per week in het bos. Tsja de een traint zijn paard in de bak en ik probeer voor de afwisseling veel naar buiten te gaan, het rond en nagevelijk rijden doet ze in de bak ook sneller en vaak veel ontspannender, buiten is er van alles te zien en te horen dus dat is al snel spannend voor haar. We wisselen het veel af, stukjes vragen en echt aan het werk zetten met stukken lekker aan de lange teugel stappen ... als je zoveel buiten rijd kun je niet elke dag alleen aan de lange teugel relaxen
moet zo nu en dan ook eens gewerkt worden
De een traint in de bak, ik lekker buiten...ik heb die mogelijkheid dus waarom niet
In het chabrak zit ook bruin, mijn bruine rijbroek vond ik wel aardig bedacht maar idd mijn oranje shirt of rijjasje (ja die van PK
) had ik eigenlijk aan moeten doen ... doe ik de volgende keer!
Wel dankzij Piaffe trouwens...

super kwaliteit enne, ik ga er de wedstrijden mee in whahahahaa
?? 

loutjuh schreef:hahah een heel gaaf setje...nooit geweten dat glow-in-the-dark setjes bestonden!!
.