Maurice en ik @ work Z1 (Zeker Kijken !)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bakstertje

Re: Maurice en ik @ work Z1 (Zeker Kijken !)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 18:49

Ziet er goed uit.. mooi beestje ook!!

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 19:55

Id. Zoals bakstertje zegt.. : )
Mooie foto!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 20:16

ik denk dat het een moment opname is dat van de doorgezakte rug, want als je naar de foto's in dr profiel kijkt zie je dat het wel meevalt
of dat moeten moment opnames zijn, maar denk het niet..

leuke pony hoor!
ziet er goed uit

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 21:17

estherL schreef:
dankje wel voor je leuke reactie.. saskia_ ehm ja het stond eerst bij HAW alleen hun hebben het verplaatst naar ITP waarom? dat weet ik niet haha.. (volgens mij omdat het maar een foto is... de rest zou mijn vriendinnetje nog sturen.. dus als ik ze heb komen ze er zo snel mogelijk aan hoor!!

verder nog meer reacties.. maar hou het gezellig he.. heb geen zin om afgezeikt te worden.. want daar kan ik niet zo goed tegen..net zoals die reactie van sharonollie..vond ik niet echt leuk.. maja.. ze zei wel weer dat ie een ergg leuk koppie heeft..

groetjes

Ten eerste dan moet je geen foto op bokt zetten als je geen kritiek wil horen
Ten tweede dat was niet mij bedoeling .Op de foto lijkt dat nou eenmaal zo daarom vroeg ik het ook op een normale manier dus snap niet dat je dat niet leukt vindt .En tja dat zie ik en heb geen schele ogen als het goed is .Daarom zei ik er ook bij dat het ook wel kan komen doordat het op een verkeerd moment is genomen .En idd heeft die een erg mooi koppie.Dus ik bedoelde het niet slecht maargoed

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 21:20

dandylover schreef:
ik denk niet dat sharonolie het boos bedoelt maar als ik eerlijk ben lijkt het op de foto ook wel of het hij een ingezakte rug heeft

en als je een foto plaats bestaat er natuurlijk een kans dat je iets te horen krijgt wat je niet leuk vind maar een leuk koppie heeft die zeker

Idd bedoelde ik het niet zo .Ik zeg niet dat die als een skelet erbij loopt.Vindt hem netwat aan de magere kant. Mag van mij wel iets voller zijn .En anders kan ik het ook wel op een andere manier zeggen . Het ziet er gewoon zo uit.E zoals ik al zei het kan ook een momentopname zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 22:27

maurice is leuk paardje hoor