Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chant_xx schreef:toen ik daar was was er nog geen britt ik reed toen op yoep een kruising tussen een haflinger en nog iets
RockyLover schreef:Zijn jullie het dan met die beruchte groep tinkers?
tinkersjakie schreef:
Maar hoe weet je eigenlijk van onze bonte bende?!?! Hebben we zo'n indruk gemaakt daar........
RockyLover schreef:tinkersjakie schreef:
Maar hoe weet je eigenlijk van onze bonte bende?!?! Hebben we zo'n indruk gemaakt daar........
Nou we hadden het eigenlijk over of paarden ook zonder begeleiding gehuurd mogen worden, aangezien wij daar al de hele week netjes buitenreden en beide tig jaar buitenrijervaring + ruiterbewijs. Toen begon ze over er groep tinkers waar 1 tinker bij was gehuurd en dat ze het toen overbodig vonden om nog begeleiding mee te sturen. Ik weet niet of jullie dat waren? Kan natuurlijk ook heel iemand anders zijn...
RockyLover schreef:viewtopic.php?f=53&t=459149&hilit=
ik weet niet of Elly er nog staat maar is dit haar niet?
Dan staat ze op een manege op 3 km afstand van mijn huis
Colt schreef:Mensen, ik ben op zoek naar en mooie duidelijke foto van TROY. Heeft iemand van jullie die misschien voor mij??
Ik heb gehoord dat hij overleden is (weet iemand daar meer over?) en zou graag een mooie foto als herinnering aan hem willen...
irmalouise schreef:wat leuk zeg ben er zo'n 8 jaar geleden voor het eerst geweest en als ik de foto's zie heb ik gelijk zin om er weer heen te gaan was zo leuk daar, maar toen had ik nog niet mijn eigen paardje, we zijn daar 3 keer geweest en de laatste keer heb ik op Caramel (tinkermerrie had toen zo'n geweldig lief veulentje dat Bo heet) gereden, was echt een leuk paardje om te rijden. En staat Fanta er ook nog heb toen ook op gereden, maar vond haar alleen in stap lekker zitten.