Les Chevaux (deel 2)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

chant_xx

Re: Les Chevaux (deel 2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 18:07

toen ik daar was was er nog geen britt ik reed toen op yoep een kruising tussen een haflinger en nog iets

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 22:36

Mensen, ik ben op zoek naar en mooie duidelijke foto van TROY. Heeft iemand van jullie die misschien voor mij??
Ik heb gehoord dat hij overleden is (weet iemand daar meer over?) en zou graag een mooie foto als herinnering aan hem willen...

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 23:55

He superfoto's hoor!!!
Wij gaan met 12 meiden er ook heen dit weekend............"grote meisjesponykamp"

Vorig jaar er ook geweest met onze paarden en toen was het ook super, dus het was voor herhaling vatbaat......

Hopen dat we dit weekend het droog houden, is niet helemaal zeker dus iedereen duimen

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 07:26

Zijn jullie het dan met die beruchte groep tinkers?

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 07:27

chant_xx schreef:
toen ik daar was was er nog geen britt ik reed toen op yoep een kruising tussen een haflinger en nog iets

Wanneer was je er dan? Ik was er nl een jaartje of 6/7 geleden ook en toen stond ze er alwel (in de wei)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 07:45

ooohh, is jaloers op je vriend!!! toen ik dr 2 jaar trug was, mocht ik niet op britt, omdat ik nog te klein was:S Was elly dr ook nog? das namelijk mijn toppertje:P:P hihi, douwe is geen spat veranderd:P waar is deel 1 dan??*benieuwd*;)

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 08:08

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:51

RockyLover schreef:
Zijn jullie het dan met die beruchte groep tinkers?

Hahaaha zijn wij nu al zo beroemd naar 1 keer daar te zijn geweest
Weet niet of wij dat zijn maar ja wij komen wel met veel tinkers en friezen en nu ook met wat kwpn'ers .........

Nu gaan we ook veel foto's maken, vorig jaar maar 1 camera ofzo mee en niet zoveel foto's gemaakt maar dit jaar gaan we er veel maken hoor want we hebben nu allemaal een digi

En dit jaar gaat er een kar mee omdat een vriendin haar been heeft gebroken en niet mee kan rijden.

Maar hoe weet je eigenlijk van onze bonte bende?!?! Hebben we zo'n indruk gemaakt daar........

Was zeer gezellig daar en super mooi, we hadden onze paardjes gelijk aan het huisje liggen dus dat was echt super.

Pauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:58

gaaf hoor:)
ziet er echt gezellig uit:)
springen is ook echt coowl:P

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 07:44

tinkersjakie schreef:

Maar hoe weet je eigenlijk van onze bonte bende?!?! Hebben we zo'n indruk gemaakt daar........

Nou we hadden het eigenlijk over of paarden ook zonder begeleiding gehuurd mogen worden, aangezien wij daar al de hele week netjes buitenreden en beide tig jaar buitenrijervaring + ruiterbewijs. Toen begon ze over er groep tinkers waar 1 tinker bij was gehuurd en dat ze het toen overbodig vonden om nog begeleiding mee te sturen. Ik weet niet of jullie dat waren? Kan natuurlijk ook heel iemand anders zijn...

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 19:59

RockyLover schreef:
tinkersjakie schreef:

Nou we hadden het eigenlijk over of paarden ook zonder begeleiding gehuurd mogen worden, aangezien wij daar al de hele week netjes buitenreden en beide tig jaar buitenrijervaring + ruiterbewijs. Toen begon ze over er groep tinkers waar 1 tinker bij was gehuurd en dat ze het toen overbodig vonden om nog begeleiding mee te sturen. Ik weet niet of jullie dat waren? Kan natuurlijk ook heel iemand anders zijn...

Nee dat waren wij niet.........
We hadden al onze eigen paarden mee en hebben geen tinker gehuurd.
Ik ben net weer terug en het was super gezellig, zaterdag nog wat regen maar dat was niet veel.
Ik denk dat mijn zus (indianajones) wel foto's plaats binnenkort, denk onder de naam "grote meisjesponykamp" ofzo moet je anders maar even kijken en anders onder haar naam van bokt

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 22:24

ok leuk! waren er nog veel paarden op les chevaux of waren de meeste al weer terug naar hun winter manege?

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 23:17

oh geen flauw idee weet namelijk niet hoeveel daar staan normaal maar stonden nog wel wat hoor en ook het paard wat je in het eerste topic schreef......weet niet meer zo hoe die heet heb het daar wel gelezen op de bordjes en nog wat stonden er naast en de shire en pony's dus er stond nog wel wat

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 15:42

Dirk bedoel je? Stond die in een stal..? Of bedoel je Safra of Britt?

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:15

Nee was denk ik niet Dirk ......komt me niet bekent voor volgens mij bedoelde ik Safra
Weet het eigenlijk ook niet meer hahaha hij leek wel op dirk maar die naam komt me niet bekent voor, dat onthoud je wel als een paard zo heet.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 20:37

RockyLover schreef:
viewtopic.php?f=53&t=459149&hilit=

ik weet niet of Elly er nog staat maar is dit haar niet?

Afbeelding

Dan staat ze op een manege op 3 km afstand van mijn huis

als het goed is staat ze inderdaad op stal jasper, maar in de zomer op lc... Ik ga komende zomer hier maar weer op vakantie heb ik besloten... proberen om nou wel op britt te rijden:P Ik vond toen ik dr was, Olle ook heel leuk, kweet dat je het anders schrijft, maar die letter lukt niet en stip-stip gebruikten ze toen voor het toneel van de leiding met bonte avond, als pipi-paard:P Het blijft me echt altijd bij, maar het was dan ook mijn allereerste kamp... Was michiel er ook trouwens?? dies schattug

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 19:36

Colt schreef:
Mensen, ik ben op zoek naar en mooie duidelijke foto van TROY. Heeft iemand van jullie die misschien voor mij??
Ik heb gehoord dat hij overleden is (weet iemand daar meer over?) en zou graag een mooie foto als herinnering aan hem willen...

Oei Troy, da's lang geleden maar ik heb wel wat foto's misschien. Ik zal eens kijken maar heb hier geen scanner. Ik weet niet of hij dood is hoor, is destijds verkocht aan een particulier uit Hoogeveen.

Hij staat wel voor een stukje op de site van LC, bij de stoelendans: http://leschevaux.nl/images/img13.jpg

(achter de zwart/witte billen van Rakkertje)

Wij hadden Safra ook mee met de trektocht (zie link in onderschrift). Ik vind het een schatje.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 19:51

he!

ik zat er in de zelfde week als jullie. (15+ club)

lollig hoor

leuke foto''s!

XX marisz

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 07:50

Dan heb je ons ook vast wel gezien

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:06

wat leuk zeg ben er zo'n 8 jaar geleden voor het eerst geweest en als ik de foto's zie heb ik gelijk zin om er weer heen te gaan was zo leuk daar, maar toen had ik nog niet mijn eigen paardje, we zijn daar 3 keer geweest en de laatste keer heb ik op Caramel (tinkermerrie had toen zo'n geweldig lief veulentje dat Bo heet) gereden, was echt een leuk paardje om te rijden. En staat Fanta er ook nog heb toen ook op gereden, maar vond haar alleen in stap lekker zitten.

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 16:33

irmalouise schreef:
wat leuk zeg ben er zo'n 8 jaar geleden voor het eerst geweest en als ik de foto's zie heb ik gelijk zin om er weer heen te gaan was zo leuk daar, maar toen had ik nog niet mijn eigen paardje, we zijn daar 3 keer geweest en de laatste keer heb ik op Caramel (tinkermerrie had toen zo'n geweldig lief veulentje dat Bo heet) gereden, was echt een leuk paardje om te rijden. En staat Fanta er ook nog heb toen ook op gereden, maar vond haar alleen in stap lekker zitten.

De eerste keer dat ik er was, was ook in de tijd dat Caramel het veulen Bo had, er liep toen ook nog een Fjord(?) veulen.

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 17:13

Bo loopt nu ook een beetje mee in de lessen.. Is net zo braaf als haar mama (alleen nog niet zo groot en breed).