Wij gaan vrijdag met de dravertjes er naar toe, heb nu nog meer zin om te gaan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xPebblesx schreef:Heeeeerlijk de Veluwe, ben er zelf vorig jaar nog geweest, lekker crossen over de vlaktes!!
Effe 1 dingetje wat ik niet snap. Waarom geen cap??
Op sommige foto's heeft dat meisje op die Haflinger wel een cap op en op sommige foto's zit ze zonder zadel en opeens ook zonder cap![]()
Juist op onbekend terrein vind ik het nog belangrijker om veiligheid voorop te stellen!
xPebblesx schreef:Effe 1 dingetje wat ik niet snap. Waarom geen cap??
meisie schreef:8-)![]()
![]()
Gaaf
![]()
![]()
Ik wil ook een keer als Iris er nog is.....mooie omgeving ook.... lekker om ook in weg te dromen..ik spreek jullie nog..
Gaaaaaaaaaaaaaaaroetjes![]()
![]()
gaia schreef:Oh, dat lijkt me erg gaaf om ooit eens te doen, zo'n vroege dauwrit! Helaas hadden wij al moeite met wakker worden om half 9
xPebblesx schreef:Ook als je een klein stukje gaat rijden kun je eraf vallen!
Wel goed dat jij in elk geval wel een cap op zet!!
Zo te zien hebben jullie wel genoten, het is daar echt mooi he??
vemrulz schreef:Aaah super leuke paardjes !
En mooie fotos
Die haf
Cinzano schreef:Ja hi hi, dat was wel grappig, allereest die nacht maar 1 uurtje geslapen ofzo (we hadden wat intressante gesprekken over geesten ) en daarna zat iedereen al gapend op het paard
Cinzano schreef:xPebblesx schreef:Effe 1 dingetje wat ik niet snap. Waarom geen cap??
Ik raad het iedereen aan MET cap te rijden, maar zelf kies ik ervoor er geen te dragen, stam nog uit het 'oude' caploze tijdperk
xPebblesx schreef:Zelfs Anky valt wel eens van haar paard af![]()
Ik vind het gewoon dom.
xPebblesx schreef:Ik las trouwens in je onderschrift dat je zelf les geeft?
Moet je dan niet het goede voorbeeld geven??
xPebblesx schreef:Ieder voor zich hoor maar ik vind het gewoon raar als men een excuus verzint om zonder cap te kunnen rijden!
xPebblesx schreef:@Andor, wat heeft je cap te maken met bang zijn om er af te vallen!!????
Cinzano schreef:gaia schreef:Oh, dat lijkt me erg gaaf om ooit eens te doen, zo'n vroege dauwrit! Helaas hadden wij al moeite met wakker worden om half 9
Mocht je ooit nog eens onze buuv worden tijdens een ruitervakantie maken we je wel wakker om 5 uur
sierramissy schreef:heej
wat leuk wij waren die donderdag en vrijdag op de woody rance ( in een tent met 2 friezen)en afgelopen maandag tot vandaag(4 friezen en 2 tinkers.)
sliepen jullie toevallig in de pipowagen???
gr danielle