Is wel een zeer smakeloos grapje, dat zeker
. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. fjordygirl schreef:Zal ik even temmen?
Trouwens dit zal idd een schaduwaccount zijn want dit is haar "eerste" berichtje op bokt en dan gelijk zo.
myracara schreef:Jaaa, in één woord verschrikkelijk! Die pony`s zijn toch niet gebouwd om op te zitten!? Wat denken jullie wel?
Ik heb zelf ook een shet waar ik mee rij, maar die is 1,10 m en ik weeg maar 60 kilo. Dat kan dus wel, en hij gaat gewoon in galop hoor. Over een maand wordt hij drie en dan gaan we op wedstrijd, leuk hè?

myracara schreef:Ik heb zelf ook een shet waar ik mee rij, maar die is 1,10 m en ik weeg maar 60 kilo. Dat kan dus wel, en hij gaat gewoon in galop hoor. Over een maand wordt hij drie en dan gaan we op wedstrijd, leuk hè?
slimmerik schreef:fjordygirl schreef:Zal ik even temmen?
Trouwens dit zal idd een schaduwaccount zijn want dit is haar "eerste" berichtje op bokt en dan gelijk zo.
Wacht even het weerwoord (?) af zou ik zeggen. Ben eigenlijk wel benieuwd !!
laugrease schreef:dit forum is vast al heel lang geleden geplaatst.. en toch ga ik er nog even op reageren!!
dit zijn serieus (en ik zit hier al best lang) de afschuwelijkste foto's die ik gezien heb hier op bokt..
Mensen, jullie zijn allebij de lichtste niet (ik zeg niet dat jullie te zwaar zijn ofzo, maar wel VEEL TE ZWAAR voor deze pony's..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
jullie zijn VEEL te groot en dan ook nog rijd een van jullie met sporen, bij het INRIJDEN.. nou dan doe je toch iets erg fout als je meteen met sporen begint..!!!!
EN de ANDER rukt het koppie ff *MOOI* in de krul.. met n VEEEEEEEEEEL te strakke bijzet...!
OMG.. ik snap dit echt helemaal niet!
en ik weet heus wel dat shetties sterk zijn.. maar uhm.. dit zijn (denk ik?) minishetties en jullie zijn gewoon best zwaar
ze kunnen misschien nog wel lopen hoor maar dit is echt niet goed!
maaar ja als jullie t lekker zo willen doen ga je gang maar..
ik heb ook nog ergens n shettie van ongeveer 1 meter staan, willen jullie daar wedstrijden mee starten??
OMG ga lekker mennen ofzo!!
hehe..slimmerik schreef:toch denk ik dat de voorste haar rechtervoet op de grond heeft en daarop steunt. Nee, zij ziet dit zelf als grap........(slecht gevoel voor humor dus)
, maar oke)
!!! En als dit een grap is, lees het berichtje van EEFIETJE maar nog een keer!!

(ook als het een grap is)