Niki schreef:Hopelijk gaat het snel over.
Het ziet er zo sneu uit, iig toen ik er was en je dus nog niet naar Utrecht was geweest.
Ondanks zijn irritatie toch toelaat, en hoe Veyton heel snel uitbundig kan reageren als het hem niet zint (wat hij eng vind, of hem pijn doet ofzo).
Maar dat is meer het vertrouwen naar jou, want als een van die mensen waarbij dat gebeurd zou zijn (het vertrouwen) zou het natuurlijk ook goed verlopen... Maar dat is logisch haha.
Nou Utrecht gaat dus niet door morgen 
Er is mogelijk droes bij ons op stal en dan is de kans groot dat veyton het ook heeft en dat hij de paarden in Utrecht besmet aangezien veyton ook een beetje koorts heeft. We nemen gewoon geen risico's!
Het gaat eigenlijk best erg goed met z'n ogen! Vooral rechts houdt ie wat meer open! Links is (naar mijn weten) zo goed als over
Misschien nog ietsjes gezwollen, maar echt ik ben zo blij 
het oogwit is ook veel minder rood!
Veyton had ook een beetje last van maan en staart exzeem, dus kregen we "Fenonolf" van de dierenarts en dat spul helpt echt goed! Hij heeft gewoon geen jeuk meer en dat scheelt in ieder geval ook al een hoop gestoot aan z'n ogen.
Waarschijnlijk is het ook daar allemaal mee begonnen. Door de jeuk is ie gaan schuren, heeft z'n oog gestoten, daardoor een wondje gekregen dat is gaan irriteren waardoor hij erg tranende ogen kreeg en vervolgens is ie door gaan schuren en stoten en is het steeds erger geworden.
De jeuk is weg, nu nog de wondjes in z'n ogen
Dat zal wel een tijd duren aangezien hoornvlies heel erg traag geneest...
Ik heb me de laatste tijd om de gekste dingen druk gemaakt en nu het zo goed gaat heb ik weer wat rust in m'n kop 
Vandaag was de dierenarts dus geweest om de lymfeknopen te voelen en de ademhaling te controleren.
Veyton wist meteen wie hij in z'n stal had en vond het alles behalve leuk! Toen hij de (hoe noem je zo'n ding, statoscoop? iig zo'n ding om de ademhaling te horen haha) op z'n buik voelde dacht hij dat hij van alle kanten aangevallen werd hahahaha. Uiteindelijk voelde hij helemaal niks en stond hij even twijfelend verder te eten aan z'n hooi. Uiteindelijk vertrouwde hij het wel en vond ie alles weer goed
Zonder vertrouwen begin je nergens bij hem hehe