Toad schreef:is dit nou de lichtblauwe of de turkooise?
De turqoise

Brammetje16, bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toad schreef:is dit nou de lichtblauwe of de turkooise?

debsoleino schreef:leuk dekje!! Dat halster heb ık ook maar dıe ıs stuk!!
Bobbielover schreef:debsoleino schreef:leuk dekje!! Dat halster heb ık ook maar dıe ıs stuk!!
Bij mij was het halster ook al binnen de kortste keren stuk!
Maar toen heeft Wijdeven hem naar de zadelmaker gebracht, want hij vond hem te mooi om weg te gooien

Bobbielover schreef:Elsemiekje schreef:Leuk dekje, alleen vind ik ze bij veelzijdigeheid en springzadels niet zo mooi
Ook leuk kleurtje!
Ik vind het persoonlijk ook niet zo mooi bij dit veelzijzigheidszadel naar de springkant toe
Maarja

) Staat leuk bij je paard!
Piroska schreef:Leuk dekje! Volgens mijn heb ik heb ook in die kleur..... Is het ocean green (of ocean blue) Staat leuk bij je paard!
Ging het dekje niet schuiven bij jou? Toen ik met voor het eerste ermee reed, had ik mijn zadel ook ver voor op het dekje liggen. Maar toen ging het dekje de hele tijd naar acheteren schuiven... heb jij dit ook gehad???

staat super bij sil 
Bobbielover schreef:Piroska schreef:Leuk dekje! Volgens mijn heb ik heb ook in die kleur..... Is het ocean green (of ocean blue) Staat leuk bij je paard!
Ging het dekje niet schuiven bij jou? Toen ik met voor het eerste ermee reed, had ik mijn zadel ook ver voor op het dekje liggen. Maar toen ging het dekje de hele tijd naar acheteren schuiven... heb jij dit ook gehad???
Nee, helemaaaal geen problemen mee gehad!
Ging echt super, je moet hem gewoon goed over de schoft heen trekken!
Maar de mijne is turquiose

[b]Hee Eeff! 

Hee Eeff!