Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kleintje schreef:
UkkieY, met welke hengst dekken jullie dit keer?
Ik dacht overigens dat Touch het eerste veulen van Iris was. Had ze dan voordat ze van je moeder was al een keer een veulen gehad?
Kleintje schreef:hihi Meija.... het is een volwassen man....
Kijk, er zitten 2 kanten aan het verhaal, maar de manier waarop het nu wordt gespeeld is heel flauw en kinderachtig en had helemaal niet gehoeven.
Kleintje schreef:Goede hengst inderdaad, mij wel bekend. Weet dat ie onder het zadel was bij Stefan van Ingelhem.
Is ze al gedekt of nog niet? Weet je al of het gelukt is?
Voordat je wat met het veulen kan doen ben je 19! Als ik me niet vergis ben je deze maand 16 geworden. Volgend jaar is het veulen er pas en dan ben je 17. Dan nog 3 jaar laten uitgroeien en dan ben je 20
Ben wel benieuwd waarom jullie voor dit paard hebben gekozen. Op aanraden van iemand of omdat jullie zelf bepaalde punten hadden die jullie wilden verbeteren???
Kleintje schreef:Ik hoorde net via via dat Iris drachtig is.. maar van een tweeling.
En nu? Gaat de DA er 1 afknijpen in de hoop dat de ander het overleeft, wordt ze hengstig gespoten en proberen jullie het opnieuw of gaan jullie door en hopen jullie op een goede afloop?