joke20 schreef:Zit jij op die vos? > ( TS dus) Vind de foto's er beter uitzien, hij heeft het duidelijk naar ze zin. Al blijf ik je te groot vinden

Op die vos zou je goed staan vind ik.
ik ben niet degene op de foto's, alleen 3 maar volgens mij maar dan gewoon bij mogli, die andere is iris
Fitch schreef:Leuke foto's van Mogli!! Hij had het vast naar z'n zin, vooral toen hij die Vos ontmoette.
Iris ziet er ontzettend onvriendelijk uit op de Vos. Ze moet minder druk op de teugels geven en wat meer bezig zijn met ontspannen rijden ipv 'aan de teugel'.
Ilkkah schreef:
hm?! ze galoppeert toch gewoon op een grasveldje en niet op de weg oid?!
wat is er dan mis mee?
Ze heeft niet veel tijd om te stoppen voordat ze de stoep bereikt, én mensen in een woonwijk vinden het meestal niet leuk als hun gras helemaal wordt omgewoeld door paardenhoefjes.
eer wonen in de wijk (bijna al het hele dorp) veel kleine kinderen dus die vinden zo'n paard helemala geweldig. met andere paarden heb ik nog nooit gedraaft in de wijk ofzo maar met mogli ben je wel even iets langer bezig + hij kan heel langzaam dus het is absoluut niet gevaarlijk, de foto's mmet gras zijn zijn vast ''renplekjes''
en als mogli over het gras heeft gegalopeerd zie je er toch niks van, en het is een hondenuitlaatplekje
maar de honden komen daar nooit
Alytje schreef:ik vind die foto's van dat meisje op die vos er niet echt leuk uitzien
Dat meisje zet haar handen echt vast, en haar handen staan ook veel te laag, daardoor loopt het paard erg gespannen. ziet er niet echt mooi uit
Maar de foto's van mogli zijn wel leuk
als je commentaar hebt op iris met sam (vos) kan je haar beter pb'en (sam was een beetje extra in dit topic
xKatleentjex schreef:Over het eten met het bit, dat kan inderdaad geen kwaad, het bemoeilijkt het alleen voor de pony. Ik heb het zelfs ooit van een DA als advies gekregen voor mijn paard om hem een bit in te doen tijdens het eten, omdat ze door haar gulzigheid een verstopping kreeg
ja, kan idd een goeie rem zijn voor gulzigheid, alleen bij mogli kan je van alles proberen en nog krijgt hij het voor elkaar op te eten
ik denk dat als je zijn mond dichtplakt hij een andere manier verzint om verder te eten 
Serendipity1 schreef:Ik zou toch zweren dat ik gereageerd heb...
[Edit: Wacht, zie het al. Vorige is op slot wegens MSN-taal]
Mijn commentaar dus, weet niet of je het vorige gelezen hebt?
Oh, zie het al. Vorige is op slot wegens msn-taal
Quote mezelf
Quote:
Maar goed, wederom weer verbetering Dit meisje past er (veel) beter op dan die uit vorige topics (Sorry, maar dit is postief, dat mag vast wel? )
Ook rijstijl is verbetert. Met galopperen ed door wijken zou ik wel oppassen. En op pianohandjes letten
Op dat andere paard (Sam, geloof ik), plaatst ze haar handen wel extreem laag. Zo leid je nogal naar beneden. Dragen!
En tjah, dus wel te groot, ze kan bijna meelopen, amar het lijkt niet ten koste te gaan van de pony.
Moet trouwens wel zeggen dat ik het knap van je vind dat je, ondanks het vele kritiek, toch doorgaat met foto's posten. Als je op deze manier verdergaat, ziet het er al een heel stuk beter uit. Probeer deze keer iets uit het kritiek te halen. Je hoeft neit alles zomaar klakkeloos aan te nemen, maar denk er eens voor jezelf over na. Het zijn vaak goedbedoelde adviezen.
*hihi* dat meisje uit de vorige topics is ook dit meisje